Jump to content
Joriz

Eerste officiële GTA5 gameplay Video Online!


Na een hoop trailers van GTA5 is het eindelijk tijd voor officieel gameplay beeld. We mogen nu eindelijk Grand Theft Auto V, waar Rockstar Games al vijf jaar lang met 300 man aan werkt, echt zien. In deze bijna vijf minuten lange video zien we hoe fantastisch mooi het spel eruit ziet. Heel veel kijkplezier toegewenst! smile3.gif

Opvallend feitje is trouwens dat Rockstar Games dit expliciet de eerste gameplay video noemt. Er zullen er dus nog meer gaan komen.

Meer dan 2250 screencaps van de gameplay video zijn te vinden in de galerij, veel uitpluis plezier.

Grand Theft Auto V komt over 69 dagen uit op 17 september voor Xbox 360 en Playstation 3. Wil je ook meepraten over wat je in de gameplay video hebt ontdekt dan ben je welkom in de mediasectie van ons GTA5 Forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Welwel, fucking awesome. :)

1. Wie is die andere gast/vrouw, waarmee Michael Tennist? Jordan?

Tennissen ziet er wel omg-fucking-awesome uit.

2. Is dat Ron? :O

Volgens mij niet want Ron is dunner:

68tx.jpg Uploaded with ImageShack.us

Bewerkt: door iwantgta5

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze screen valt me ook op. In de laatste scene rijdt een GTADev18 en GTADev19.

Dat kan natuurlijk zijn dat ze veel Devs hebben en er random en paar hebben ingegooid of zal je echt met 19+ kunnen gamen?

post-80436-0-72732700-1373394589.png

Je kunt er 17 tellen, plus de speler zelf is 18. Dus ik denk dat eht 24 of 32 gaat zijn

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Welwel, fucking awesome. :)

1. Wie is die andere gast/vrouw, waarmee Michael Tennist? Jordan?

Tennissen ziet er wel omg-fucking-awesome uit.

2. Is dat Ron? :O

Er hoeven geen tennis games meer uitgebracht te worden :D, EN ik denk trouwens wel dat dat Ron is, ze hebben hem gewoon een beetje veranderd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Z'n vrouw eist alles op, hè ;)

2. Is dat Ron? :O

EN ik denk trouwens wel dat dat Ron is, ze hebben hem gewoon een beetje veranderd.

Denk het ook, zelfde haar en zelfde gedrag. Zou een beetje lullig zijn als hij het niet was, want hij lijkt er erg op. Anders heb je 2 personages die eigenlijk in 1 konden ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Z'n vrouw eist alles op, hè ;)

2. Is dat Ron? :O

EN ik denk trouwens wel dat dat Ron is, ze hebben hem gewoon een beetje veranderd.

Denk het ook, zelfde haar en zelfde gedrag. Zou een beetje lullig zijn als hij het niet was, want hij lijkt er erg op. Anders heb je 2 personages die eigenlijk in 1 konden ;)

Al doet die me in de artwork wat ouder voorkomen, maar het zal wel dezelfde gast zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...