Jump to content

Gameplay


.Timothy

Recommended Posts

Ja, hoe het switchen tussen de personages tijdens een missie dus kan werken. Met Trevor in een helikopter naar een wolkenkrabber vliegen, Michael naar binnen laten 'vliegen', Franklin middels een sniper rifle wat tegenstanders uit laten schakelen, vervolgens met Michael pakken waar je voor kwam, en dan weer met Trevor wegvliegen. Heerlijk man, zo kun je alles doen wat je wilt tijdens een missie. Ik neem toch aan dat je er ook voor kunt kiezen om het bij één personage te houden tijdens zo'n missie, maar ik zou niet weten waarom je dat zou willen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al heb aangehaald in het 'Je eerste reactie' topic lijkt de besturing mij erg houterig. De voertuigen lijken aan de weg gekleefd en het lopen ziet er ook niet zo soepel uit. Hoewel dat van personage tot personage verschilt. Het nieuwe schietsysteem is simpelweg rechtstreeks gekopieerd van Max Payne. Ook dit spreekt mij niet echt aan. Rockstar moet haar games uitdagender maken, niet eenvoudiger. Nu lijkt het alsof je vijand na vijand kunt neerschieten zonder echt veel te moeten aimen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu lijkt het alsof je vijand na vijand kunt neerschieten zonder echt veel te moeten aimen.

Dat viel me ook op inderdaad. Die eerste actie van Franklin, de manier waarop hij die gast vanachter de auto neerschoot, dat vond ik vet. Maar daarna was het rennen en raak schieten, zonder problemen eigenlijk. Dat mag echt niet zo makkelijk gaan, anders wordt 't net als IV: Rijd daar- en daarheen, schiet iedereen neer, en mission passed! Dat was te makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze doen altijd alles heel goed in trailers, net zoals het rijden; dat zou je zonder heel veel te oefenen ook niet zo soepel kunnen dus degene die Franklin speelde was waarschijnlijk heel goed met schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze doen altijd alles heel goed in trailers, net zoals het rijden; dat zou je zonder heel veel te oefenen ook niet zo soepel kunnen dus degene die Franklin speelde was waarschijnlijk heel goed met schieten.

Precies, ze gaan echt niet laten zien hoe iemand totaal faalt, ook bij het rijden was het net op het nippertje.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat mag echt niet zo makkelijk gaan, anders wordt 't net als IV: Rijd daar- en daarheen, schiet iedereen neer, en mission passed! Dat was te makkelijk.

Dat ging zo al in elke GTA, IV was daar zelfs één van de lastigste in vond ik.

Qua gameplay viel mij vooral de wapenselectie me op, die ik eerder direct associëer met RDR (omdat het de enige is die ik heb en die eerst was hiermee) Heb ik geen problemen mee want het zorgt voor een extra vrije knop op je controller en ik vond het sowieso al lekker lopen in RDR. Ik hoop gewoon dat er een soort van moeilijkheidsgraad aan te passen valt in de game want het stukje dat ik tot nog toe heb gezien was veels té makkelijk naar mijn aanvoelen. Uitdaging mag.

De besturing van de Shamal was het eerste wat me opviel. Laat het alsjeblieft niet zo simpel zijn als het lijkt, dat gaat snel vervelen denk ik :3

Link to comment
Delen op andere websites

Nu lijkt het alsof je vijand na vijand kunt neerschieten zonder echt veel te moeten aimen.

Dat viel me ook op inderdaad. Die eerste actie van Franklin, de manier waarop hij die gast vanachter de auto neerschoot, dat vond ik vet. Maar daarna was het rennen en raak schieten, zonder problemen eigenlijk. Dat mag echt niet zo makkelijk gaan, anders wordt 't net als IV: Rijd daar- en daarheen, schiet iedereen neer, en mission passed! Dat was te makkelijk.

Je weet natuurlijk niet op welke settings deze game play is opgenomen. Waarschijnlijk is dit gewoon een hard lock. Als je die uitzet, heb je een heel ander beeld.

Dat wapenwiel lijkt me zeer handig, heb RDR en MP3 niet gespeeld, maar het biedt je wel de kans om snel van het ene naar het andere wapen te gaan. Als had je in GTA IV ook de snelnkoppen (L1 + pijltje op PS3) die handig waren, dus op zich hadden ze dat ook kunnen houden.

Zoals Svenie al zei: zeer houterige impressie. Om even iets positief te zeggen: een vliegtuig in de lucht houden in het echt lijkt me helemaal niet moeilijk te zijn, als je toch goede weersomstandigheden hebt. Maar dit doet de realiteit toch ietsje teveel geweld aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat houterige ook wel meevallen. Het kan altijd nóg soepeler, maar hier kan ik prima mee leven.

Wat betreft de shootout van Franklin: volgens mij is dit geen hard lock, maar gewoon iemand die goed is geïnstrueerd en al veel geoefend heeft. Hij leek zijn vizier wel echt zelf te bewegen, terwijl deze bij auto aim vanzelf verspringt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...