Jump to content

CVG interview


Faenty.

Recommended Posts

R* heeft een interview met CVG gedaan, ik zal het later vanavond in het Nederlands samenvatten; hier te horen:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vBpTePVmdmg

  • Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs
  • Je gooit je wapens neit meer weg, ze blijven vor altijd bij je
  • Ze hebben handgevechten helemaal opnieuw ontworpen
  • Elk personage heeft andere vechttechnieken/animaties
  • Statistieken van je personage gaan beïnvloeden hoeveel schade tegenstanders doen
  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen
  • Verchillende vijanden zullen verschillend op je reageren.
  • Klimmen is beter geworden.

Bewerkt: door .Timothy
tags
Link to comment
Delen op andere websites

Had het al even geluisterd, 2 minuten nadat het uitkwam. Zit wel wat info in, was eigenlijk gewoon te lui om aandachtig te luisteren :puh:

  • Custom cars that you abandon will be taken to an impound lot
  • You will be able to puncture a gas tank, drive the car into a group of enemies, run away then set the trail on fire to blow up the car
  • You do not lose guns when they run out of ammo
  • big overhall to non-weapon fighting, no need to lock on, more free flowing
  • Each character has different fighting animations
  • Strength stat effects damage taken
  • Much more destructible environments
  • AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc...
  • Climbing improved considerably
  • Player can position the 3 protagonists in fire fights (make 1 snipe, other provide cover etc.. )
  • All 3 protagonists feel different to play as (movement speed etc..) Each carries different amounts of ammo
  • special abilities last for certain amounts of time, the amount and cool down speed can be "levelled" up

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

  • Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs
  • Je gooit je wapens neit meer weg, ze blijven vor altijd bij je
  • Ze hebben handgevechten helemaal opnieuw ontworpen
  • Elk personage heeft andere vechttechnieken/animaties
  • Statistieken van je personage gaan beïnvloeden hoeveel schade tegenstanders doen
  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen
  • Verchillende vijanden zullen verschillend op je reageren.
  • Klimmen is beter geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen

Wouw, hoe moet ik dat zien? Alles definitief vernietigen of het wordt weer gefixt? Anders is het wel kut als je je huis vernietigd en hij blijft zo. Of je moet het fixen voor geld. Hoop dat het vanzelf gefixt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen

Wouw, hoe moet ik dat zien? Alles definitief vernietigen of het wordt weer gefixt? Anders is het wel kut als je je huis vernietigd en hij blijft zo. Of je moet het fixen voor geld. Hoop dat het vanzelf gefixt wordt.

Misschien zoals in bf3 als je een huis dat vernietigbaar is vernietigd dan blijft dat de hele ronde; in de volgende ronde is alles weer heel.

Dan zou je in gta de rondes kunnen vervangen door saven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Als je een auto achterlaat zul je die later weer kunnen terug kopen voor een lagere prijs
  • Je zal je omgeving kunnen gaan vernietigen
  • Klimmen is beter geworden.

-Interessant

-Op dezelfde manier als in IV of hebben we het hier weldegelijk over een (deels) vernietigbare omgeving?

-Aha, na AC te hebben gespeeld verlang je wel naar wat beter klimwerk in GTA dus dit zie ik graag komen

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, er werd niet letterlijk gezegd dat je zomaar alles op kan blazen. Iets als: het aantal objecten wat je kunt vernietigen is sterk vergroot. Nu kun je bv. door alle hekjes heen, en niet alleen door dat ene kleine houten hekje in Westdyke.

Link to comment
Delen op andere websites

  • AI react to how you play, will move around the environment, they know the environment much more, different enemies play differently (SWAT attempts to flank, gang members keep shooting randomly etc...

AI wordt beter :)

Bewerkt: door kevinarens
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...