Jump to content

CVG interview


Faenty.

Recommended Posts

Laten we niet vergeten dat in IV ook al het e.e.a. aan interieur schade opliep, zoals de zuilen in het museum geloof ik. Ramen en sommige losse objecten schoot je ook overhoop. Ook parkbankjes en ventwagentjes konden stuk. Kamerschermen in het chinees restaurant in Alderney ook. Potten, pannen, glazen. Tuinhekken. Ik zie R*'s mededeling hierover als de overtreffende trap daarvan. Objecten van lichte materialen zoals hout, pleisterwerk van niet-dragende muren, kleine muurtjes en dergelijke. Tuinhekken, dat soort werk. Ik denk dat het grote verschil wordt met IV zoals te zien in de trailer dat stenen muren die in IV "hadden moeten meegeven" nu ook daadwerkelijk gaan meegeven. Ik verwacht echter niet dat er na het inrijden van een pui een volledige wolkenkrabber neergaat, ik verwacht wel dat er met de vliegtuigen een deel van een gebouw stuk kan, dat je kan neerstorten op een woonwijk en dat dan het dak van een woning naar z'n grootje kan.

Hoe ver ze er ook in mogen gaan, ik hoop vooral dat het puinruimen realistisch gaat. Bijvoorbeeld dat je na de crash bij de eerste keer bezoeken het object met een shovel wordt opgeruimd, dat bij een tweede bezoek men bezig is met opnieuw bouwen/repareren en bij een derde bezoek het object er weer in volle glorie staat. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Quote verwijderd. Als je reageert op de laatste reactie/post van een topic is quoten niet nodig. Houdt het topic beter leesbaar. :tu: <<<

Lijkt me vrij sterk dat je gebouwen zou kunnen invliegen. Dan zouden ze voor elk gebouw hele interieurs moeten opstellen. Ook dat puinruimen en opzetten lijkt me wat teveel van het goede. Het is een blijft een spelletje, en het zal gewoon terugspawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige dingen zijn toch iets te letterlijk of verkeerd vertaald, hier info van gtav.net engels & Nederlands

  • "Over 1,000 car customization options" (Bulletproof tires, armor, etc.)
  • Car will turn up in an impound if left in the street. Must pay a fine to retrieve it
  • You can't directly "weaponize" your car, but there are a lot of little options. (Car leaking petrol and light em up, sticky bombs)
  • Guns will be with you throughout the whole game
  • Customized guns will broaden range of options during missions. (Stealthy vs. loud, Scope, etc.)
  • Moved from static fights to free focus. Quickly switch your focus to other enemies. No longer need to lock on to enemies, although you can lock on if you wish
  • "Hits are much more satisfying"
  • Each character has different animation. Strength stat has a bearing on melee capability
  • Expect really cool destruction/carnage/damage
  • Combat AI much more advance with more knowledge of environment
  • Enemies will behave different by who they are (SWAT is organized, gang members are more "gung ho")
  • 3 protag will feel natural and will not feel like a balancing act, allowing the game to feel more natural. (if Franklin and Michael are in a car, you can drive as Michael, switch to Franklin, and Michael will continue driving)
  • Shooting stat will affect steadiness of aim, amount of ammo you can carry, aim stability, etc. (You can go to the shooting range to increase stat. Also goes up if you kill an enemy. You are rewarded for better kills like head shots)
  • Car horns can be customized

  • meer dan 1000 customization opties (kogelwerende banden, bepantsering etc)
  • Je auto gaat naar een impound als je hem achterlaat op de straat. Je moet dan een boete betalen om hem weer terug te krijgen.
  • je kan niet "direct" je auto bewapenen, maar er zijn genoeg andere opties (benzine achter je laten druppelen en dan aansteken, kleefbommen)
  • Je wapens blijven de hele game gewoon bij je.
  • Customized wapens hebben een breed scala aan opties tijdens missies (stealth vs loud, vergroter)
  • overvallen geven meer voldoening aan de (speler?)
  • elk karakter heeft een andere animatie, de sterkte van je karakter beïnvloed het handgevecht vermogen.
  • verwacht erg gave vernietigings/bloedbad/schade mogelijkheden
  • (ge) vecht AI is veel geavanceerder en hebben kennis van hun omgeving
  • vijanden gedragen zich naar hun persoonlijkheid politie zal zich anders gedragen dan gang members (stealth en georganiseerd tegenover ik schiet raak voor een knaak)
  • de 3 protagonisten zullen natuurlijk aanvoelen, waardoor het spel automatisch natuurlijker aanvoelt, (als Franklin en Michael in een auto rijden, dan kan je rijden als Michael, snel switchen naar Franklin en Michael zal dan blijven rijden)
  • je schiet skills beïnvloeden je; stabieler richten, hoeveel munitie je bij je kan hebben, etc ( je kan naar de schietbaan gaan om dat te gaan verhogen. Ook gaan je skills omhoog als je een vijand dood. ook krijg je een beloning als je bijvoorbeeld headshots maakt.
  • je toeter van je auto kan je ook customizen (dukes of hazard)

is er nog iemand die nu nog geduld heeft??? ik kan niet wachten...

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet ik verwachten van een bewapende auto's? bullbar?, benzine lek?, of gewoon james bond style machine guns en raketten inbouwen. Ik ben erg blij dat je zoveel kan customizen. Ook aan je auto. Ik ga zeker een dukes of hazard toeter nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet ik verwachten van een bewapende auto's? bullbar?, benzine lek?, of gewoon james bond style machine guns en raketten inbouwen.

:7 Zoals reeds gezegd kun je slechts - gewoon - een benzinetank kapot schieten. Verwacht dus niet te veel van ingebouwde machinegeweren, want je kunt ook straks ook - gewoon - drive-by's uitvoeren op je tegenstanders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • "Hits are much more satisfying"

  • overvallen geven meer voldoening aan de (speler?)

Overvallen zijn heists, volgens mij hebben ze het hier over de inslag van de kogels. Oftewel:

  • Kogelinslagen (in bijvoorbeeld lichamen) zijn veel beter uitgewerkt/zien er veel mooier uit

Was ook wel te zien in de trailers ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...