Jump to content

Tutorial Aanvraag


bigG

Recommended Posts

Sorry, ik was dit topic vergeten. :$

In ieder geval lijkt me het beste als je gewoon deze tutorial volgt. Als je daar gewoon een voetballer als render neemt, lijkt hij al heel erg op de signature die je nu hebt.

Oke, bedankt hier heb ik wel wat aan. Ik ga hem dus nog een keer proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    15

  • Arjen

    8

  • -Matthijs-

    8

  • Ferre

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 7 maanden later...

Echt een tutorial is daar niet voor nodig denk ik zo. Je weet hoe je een text layer maakt toch? Maak boven op die text layer een nieuwe layer en plak daar een ''dirt'' stock in. (Die kan je gewoon op google vinden) Vervolgens druk je op CTRL + ALT+ G en je zet de layer op multiply (?) of anders overlay/soft light. Dan ben je al klaar. Het 3d effect is te bereiken door naar de layer style van de text te gaan en gradient overlay aan te zetten, zet in de opties van gradient overlay de blending mode op overlay ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een tutorial is daar niet voor nodig denk ik zo. Je weet hoe je een text layer maakt toch? Maak boven op die text layer een nieuwe layer en plak daar een ''dirt'' stock in. (Die kan je gewoon op google vinden) Vervolgens druk je op CTRL + ALT+ G en je zet de layer op multiply (?) of anders overlay/soft light. Dan ben je al klaar. Het 3d effect is te bereiken door naar de layer style van de text te gaan en gradient overlay aan te zetten, zet in de opties van gradient overlay de blending mode op overlay ook.

Bedankt, zal het vanmiddag eens proberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik ben op zoek naar een flyer/poster/wallpaper poster dat te maken heeft met sport, het liefst voetbal. Ik wil namelijk graag een poster maken voor mijn voetbalclub, om nieuwe of bestaande keepertjes aan te trekken voor onze training. Echter, ik kan geen tutorial hiervoor vinden. Kan iemand van jullie misschien eentje vinden/eentje maken? Zou erg fijn zijn om zo snel mogelijk hiermee bezig te kunnen. Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een idee welke richting je in wilt? Als je gerichter kunt zoeken scheelt dat al een hoop... Maar misschien kun je hier wat mee? Overigens kun je ook gewoon zoeken naar tutorials voor 'algemene' wallpapers en kijken naar specifieke effecten die je mooi vindt. Dat je dus bepaalde delen/effecten van een tutorial neemt, waarop je dan zelf voort kunt bouwen. Dat maakt een hele hoop tutorials direct een stuk interessanter. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je gelijk in inderdaad. Ik zocht zoiets als dit; http://www.posters57.com/images/Soccer_BECKHAM.jpeg, dus waar de render ook een beetje naar voren komt en waar een beetje ruimte is voor tekst.

Ik zal eens even wat leuke tutorials kijken over bepaalde effecten inderdaad. Eens kijken hoever ik daarmee kom. In ieder geval bedankt, maar als je een tutorial hebt zoals bovenstaande, zou ik het toch wel graag nog horen, haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je gelijk in inderdaad. Ik zocht zoiets als dit; http://www.posters57...er_BECKHAM.jpeg, dus waar de render ook een beetje naar voren komt en waar een beetje ruimte is voor tekst.

Ik zal eens even wat leuke tutorials kijken over bepaalde effecten inderdaad. Eens kijken hoever ik daarmee kom. In ieder geval bedankt, maar als je een tutorial hebt zoals bovenstaande, zou ik het toch wel graag nog horen, haha.

Zo te zien is in je link geen render gebruikt, maar een stock. Je kunt nog steeds dezelfde effecten gebruiken als wanneer je een render gebruikt als het goed is. Stocks zijn altijd wat uitdagender, omdat er al een achtergrond om in dit geval, Becham, heen zit. Ik weet niet hoe ervaren je bent met Photoshop, maar ik denk dat een design als dat heel uitdagend is om te maken. Ik zal eens wat tutorials voor je opzoeken en hier posten voor je. Desnoods kan ik je ook nog wat tips geven om je verder te helpen, mochten de tutorials niet genoeg zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal super, Gta Ripper. Ik ben benieuwd :)

Ik kan even niet zo snel een goede tutorial vinden wat een dergelijk resultaat geeft kijkend naar je voorbeeld.Desnoods maak ik zelf wel even een soortgelijk design en label ik de layers met wat ik ongeveer gedaan heb, dan is het een soort tutorial als het ware. Ik zal je dan de PSD via een persoonlijk bericht sturen, mits het zo ver mocht komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...