Jump to content

Hoe vier jij je verjaardag?


Faenty.

Recommended Posts

Ikzelf vier mijn verjaardag met aardige mensen in het echte leven met wat cake en kleine cadeaus, altijd heel gezellig, afgelopen verjaardag zijn we ook nog was gaan poolen met een paar vrienden.Sommige doen dit echter door fora onder te spammen.



Maar toch, hoe vier jij normaal je verjaardag?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Vuurwerk afsteken. Ik ben 1 januari jarig. En dan is me familie bij mij om oud en nieuw te vieren en dan neemt iedereen iets van vuurwerk mee. :D Dan de nacht van 2 januari ga ik me verjaardag vieren met me vrienden in de stad. En dan betaal ik voor hun een paar pilsjes in de nachtclubs en gaan we lekker bezopen naar huis. :D En dan meld ik me 3 januari ziek, want ik vraag altijd voor 31 december en 1 en 2 januari vrij. Maar 3 januari ben ik meestal naar de kloten. :D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ga altijd abseilen van de Euromast, snowscooteren in Lapland, bergbeklimmen in de Pyreneeën, survivalen in Borneo, overwinteren in Canada, de Harlem Shake doen in Noord-Korea en straatracen in San Fransisco.

Maar als ik eenmaal wakker ben begint het feest pas echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vier het al een aantal jaar niet meer. Ik heb altijd grootste plannen (meestal een plekje zoeken/huren, daar bier en mensen aan toevoegen en het wordt vanzelf gezellig), maar het gebeurt nooit. Ik ben altijd bang dat er niemand komt, of ik heb er geen tijd voor, oid.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...