Jump to content

Steam Sales


-Matthijs-

Recommended Posts

Zoals jullie misschien al wel weten is op steam de zomeruitverkoop begonnen. Van 11 t/m 22 juli zijn er elke dag tal van aanbiedingen, met kortingen tot wel 75%. Ik heb Bully, Hotline Miami en Fallout Las Vegas aangeschaft, te samen was ik nog minder dan een tientje kwijt. Goed zaken doen dus. icon_mrgreen.gifHebben jullie nog wat op de kop getikt of kunnen jullie enkele sales van harte aanbevelen? Laat het horen!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    32

  • 3L1077

    29

  • Foreigner97

    25

  • KoningJesper

    15

Ik heb Need for Speed: Hot Pursuit voor €5,99 op de kop getikt een paar dagen geleden, al ben ik niet zeker of die wel in de Summer Sale zat. Ik ben nu aan het twijfelen of ik de volledige Assassin's Creed collectie zou kopen aan -50%.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot dusver heb ik Just Cause 2, Crysis, Fallout New Vegas en GRID gekocht. Dit alles samen voor nog geen 15 euro. Nu is het wachten op iets interessantere games dan vandaag. Er zijn nog zeven dagen te gaan, dat komt dus wel goed.

@Big Boss: ik zou nog misschien nog even wachten als ik van jou was. Als ik mij goed herinner heb ik vorig jaar, met uitzondering van Revelations elke Assassins Creed kunnen kopen aan -75%.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mezelf een budget van 10 euro gegeven, en tot dusver heb ik de helft daarvan uitgegeven aan Left 4 Dead 2. Ik had hem al op de Xbox 360, maar nu heb ik gratis alle DLC erbij, en mods.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er hier mensen die op de veilige tour gaan en het niet zo denderend vinden? Ik zelf zoek niet echt naar spellen, maar als ik er nog een leuke tussen zie dan koop ik 'm wel. Vind de aanbiedingen tot nog to niet zo spectaculair. Tomb Raider of Far Cry 3 vond ik nog wel aantrekkelijk, maar die kunnen mij PC niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er hier mensen die op de veilige tour gaan en het niet zo denderend vinden? Ik zelf zoek niet echt naar spellen, maar als ik er nog een leuke tussen zie dan koop ik 'm wel. Vind de aanbiedingen tot nog to niet zo spectaculair. Tomb Raider of Far Cry 3 vond ik nog wel aantrekkelijk, maar die kunnen mij PC niet aan.

Het zelfde probleem heb ik ook. Alle echte goede deals (The Witcher II voor 5 euro) zijn van games die mijn PC niet aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er hier mensen die op de veilige tour gaan en het niet zo denderend vinden? Ik zelf zoek niet echt naar spellen, maar als ik er nog een leuke tussen zie dan koop ik 'm wel. Vind de aanbiedingen tot nog to niet zo spectaculair. Tomb Raider of Far Cry 3 vond ik nog wel aantrekkelijk, maar die kunnen mij PC niet aan.

Elke dag heb ik wel enkele aanbiedingen zien staan die ik zou willen kopen, maar ja, dan ben je snel door je geld heen. puh2.gif Ik kan redelijk impulsief handelen wat aanbiedingen betreft (logisch ook met die prijzen), dus ik moet mezelf wel wat inhouden soms.

Max Payne 3 is nu in de aanbieding voor €7.50. Die heb ik nog niet gespeeld... wel doen, niet doen, wel, niet, wel, niet... icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Oh help, dit komt zo slecht uit. Na mijn vakantie ben ik praktisch blut, net nu zulke leuke games in de aanbieding zijn. Max Payne heeft mij ook altijd al een leuk spel geleken...

Mmm, dit is lastig :(

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt OT maar misschien handig voor de koopjesjagers, op deze site kun je game's die je interesseren aanvinken en eventueel een bedrag invullen wat je er voor zou willen betalen. Als deze dan op de aanbieding zijn krijg je een mail, ik zelf gebruik het al een ruime tijd en het is erg handig! Bijna alle spellen die ik aangevinkt heb zijn nu op de aanbieding geweest.

http://isthereanydeal.com/

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er hier mensen die op de veilige tour gaan en het niet zo denderend vinden? Ik zelf zoek niet echt naar spellen, maar als ik er nog een leuke tussen zie dan koop ik 'm wel. Vind de aanbiedingen tot nog to niet zo spectaculair. Tomb Raider of Far Cry 3 vond ik nog wel aantrekkelijk, maar die kunnen mij PC niet aan.

Elke dag heb ik wel enkele aanbiedingen zien staan die ik zou willen kopen, maar ja, dan ben je snel door je geld heen. puh2.gif Ik kan redelijk impulsief handelen wat aanbiedingen betreft (logisch ook met die prijzen), dus ik moet mezelf wel wat inhouden soms.

Max Payne 3 is nu in de aanbieding voor €7.50. Die heb ik nog niet gespeeld... wel doen, niet doen, wel, niet, wel, niet... icon_mrgreen.gif

Geld is niet mijn probleem, kan zoveel geld uitgeven als ik wil. Max Payne 3 is het zeker waard, zou ik meteen doen, maar heb hem al. :puh:

Is Bully ook een leuk spel? Die is in de aanbieding namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Geld is niet mijn probleem, kan zoveel geld uitgeven als ik wil.

Geweldig, koop je dan even een auto voor me? :D

Ik heb GTA IV plus de uitbreidingen gekocht voor 15 euro. Denk niet dat er veel meer dan dat gaat komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, eindelijk een beetje geld beschikbaar voor de Steam Summer Sale, hopelijk komt er nog wat interessants langs. :)

Oh, en voor de mensen die nog geen GTA IV of EFLC bezitten: GTA IV is nu voor €5.- beschikbaar, €7,50 inclusief Episodes (sorry, Kloep).

Bovendien zijn er nog wat andere Rockstar-pakketten in de aanbieding, waaronder GTA! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Is Bully ook een leuk spel? Die is in de aanbieding namelijk.

Ja, absoluut. Als je begint voel je wel dat het al een vrij oud spel is, de besturing is vrij log, maar daar wen je heel snel aan. Leuke 'losse' sfeer in het spel. Evenals GTA is het een free-roam wereld, en je ziet ook allerlei dingen uit GTA terug. Denk aan challenges, races en de mogelijkheid om het spel 100% uit te spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...