Jump to content

gebaren gta 5


Tommie59

Recommended Posts

Ik kwam op Wikipedia een stukje tegen waarin ze vertellen dat je je middelvinger kan opsteken tegen andere mensen:

Ook zal de speler vrij vroeg in het spel kunnen beschikken over vliegtuigen, door het personage Trevor. Een van de geinigste nieuwigheidjes is volgens ontwikkelaar Dan Houser dat de speler zijn middelvinger naar andere mensen kan opsteken in dit spel, ook de gekke parodieën komen terug:

Is dit te veel van het goede of is dit een super goede toevoeging?

Link to comment
Delen op andere websites

Is wel een originelere manier dan iemand omver te duwen om een vuistgevecht te starten. Mag er zeker bij van mij, zie niet in waarom dit overdreven zou zijn. In GTA 2 kon je scheten en boeren laten. Totaal overbodige functies, maar wel eens leuk om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me nog herinneren dat die middelvinger mythe ook in die printscreen van Franklin zat? :7

Ik heb echt geen behoefte in zo'n functie. Geef mij maar een koffiehuis ofzo, kan je lekker genieten met een Starbucks in je hand.

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen of we deze functie gaan zien in GTA V. Het idee is best leuk, en het past ook zeker wel bij GTA (vooral bij personages als Trevor), maar het voegt mijns inziens niet echt veel toe aan het spel en ik denk ook niet dat ik er veel gebruik van ga maken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het voegt wel degelijk wat toe denk ik.. die ''crime sfeer'' alsof je echt met een deal te maken hebt, ik heb inmiddels wel genoeg mensen van het trottoir gemaaid of door de kop geschoten in de andere gta's..

Link to comment
Delen op andere websites

Stel je voor dat het boeren en scheten laten van GTA II terug zou komen. Dat zou pas hilarisch zijn en het zou volledig bij Trevor passen.

Hoe kun je nu genieten van een koffie in een spel. :7

Je voelt je beter geïntegreerd in het spel wanneer je character iets in de hand heeft, IRL loopt ook niet iedereen daar met lege handen over straat. Raar om uit te leggen maar zo is het.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden als dit allemaal zou kunnen. Vooral om daarna te zien hoe mensen zullen reageren. Er was trouwens tog al een screen waarop Franklin zijn middelvinger op stak naar de politie?

Edit: deze dus: Rsggtavscreenshot045jpg-19d0e3_800w.jpg, ookal zit hij in de auto.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...