Jump to content

Lady Gaga


Michael

Recommended Posts

Lady Gaga.

Gelieve hatende of provecerende of nare opmerkingen NIET maken op dit topic, dan verwijs ik je graag naar het

Anti Lady Gaga topic.

Album_Cover-The_Fame.jpg

The Fame.

born-this-way-cover.jpg

Born This Way.

artpop-crop.jpg

Artpop.

Algemene post ARTPOP

Het is sommigen vast ontgaan, maar ik heb in de tijd voordat Lady Gaga haar nieuwste album ARTPOP uitbracht een reeks aan filmpjes gepost in dit topic. Omdat er echter veel reacties tussendoor zijn gekomen en het hierdoor lastig is om de video's terug te vinden kun je hieronder een overzicht vinden met de links naar de desbetreffende post. Om het een beetje 'realistisch' te houden is hier de tracklist zelf.

  1. Aura - lyric video | artRave
  2. Venus - audio | artRave
  3. G.U.Y.
  4. Sexx Dreams | artRave
  5. Jewels N' Drugs (feat. T.I. Too Short & Twista)
  6. MANiCURE | artRave
  7. Do What U Want (feat. R. Kelly) - audio | artRave
  8. Artpop | artRave
  9. Swine
  10. Donatella
  11. Fashion!
  12. Mary Jane Holland
  13. Dope - audio | live bij YouTube Music Awards | artRave
  14. Gypsy -
    [door Lady Gaga getweet] | artRave
  15. Applause - audio | lyric video | videoclip | artRave

Het is helaas nog niet erg veel, maar het is zeer waarschijnlijk dat VEVO, degene die de video's van bekende artiesten als Lady Gaga altijd online zetten, binnenkort met meer audioversies van bepaalde nummers zal komen. Dit was immers met het vorige album 'Born This Way' ook het geval. Houd deze post daarvoor in de gaten. :)

Shoutout naar Grand Theft Auto TOM dat hij dit heeft geschreven, en mij ook heeft aangeboden om deze in de hoofdpost toe te voegen! :)

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    61

  • Grand Theft Auto TOM

    54

  • Sir_Ballas

    18

  • GuitarGuy666

    17

Ze heeft een aantal toffe nummers, al ken ik er niet veel van. De meeste zijn haar eerdere hits als Just Dance en Pokerface en zo.

Ik wil persoonlijk nog naar een optreden van haar gaan. Ik wil zelf ook nog alle albums van haar kopen, ook al heeft iedereen nu iTunes. Ik wil iets om later naar terug te kijken wanneer ik ouder ben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze heeft een aantal toffe nummers, al ken ik er niet veel van. De meeste zijn haar eerdere hits als Just Dance en Pokerface en zo.

Ik wil persoonlijk nog naar een optreden van haar gaan. Ik wil zelf ook nog alle albums van haar kopen, ook al heeft iedereen nu iTunes. Ik wil iets om later naar terug te kijken wanneer ik ouder ben :)

Ga je dan ook dat eerste album van haar kopen, van toen ze nog geen Lady Gaga heette maar gewoon een random zangeresje met een Italiaanse naam of zo was? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze heeft een aantal toffe nummers, al ken ik er niet veel van. De meeste zijn haar eerdere hits als Just Dance en Pokerface en zo.

Ik wil persoonlijk nog naar een optreden van haar gaan. Ik wil zelf ook nog alle albums van haar kopen, ook al heeft iedereen nu iTunes. Ik wil iets om later naar terug te kijken wanneer ik ouder ben :)

Ga je dan ook dat eerste album van haar kopen, van toen ze nog geen Lady Gaga heette maar gewoon een random zangeresje met een Italiaanse naam of zo was? :puh:

Haar echte naam is Stefani Joanne Angelina Germanotta, ik zit inderdaad even te kijken op Bol.com hoeveel het bij hun kost om alle albums te kopen :D

9000000011781190.jpg

Echte beats by dr dre in Lady Gaga uitvoering. Kost maar 129 euro :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gaga!! :D

---

Maarre, wat ik van haar vind? Nou, het is me vanaf het begin al opgevallen dat ze er altijd een show van maakt. Dit doet ze door kleding te dragen die eigenlijk nooit iemand zou dragen. Er zit ook een verhaal achter ieder kledingstuk, dat maakt het zo leuk. Hetzelfde geldt trouwens voor haar nummers. Die schrijft ze niet zomaar, hoor. En het allermooiste aan Gaga? Ze geeft geen f*ck om mensen die haar overdreven vinden ofzo.

Gaga heeft me eigenlijk altijd geïnspireerd om te zijn wie ik ben. Zij steunt dit ook helemaal bij anderen. Voor haar is iedereen hetzelfde. Je bent immers gewoon zo geboren, niemand kan ook maar iets aan jou als individu veranderen.

Kortom, mijn idool. :)

Vrijwel al haar nummers zijn super, maar de volgende luister ik toch het meest:

- Heavy Metal Lover

- Highway Unicorn (Road to Love)

- Judas

- Scheiße

- Hair

Nog enkele favoriete uitspraken van Mother Monster:

"Cause I'm a free b*tch, baby!"

"We're born this way!"

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook maar een lijstje gemaakt! :)

- Highway Unicorn

- The Edge Of Glory

- Hair

- Scheiße

- Heavy Metal Lover

Ik kon verwachten dat Tom hierheen zou komen. Excellent! :D

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

ARTPOP-aankondiging enkele dagen geleden:

artpop.jpg

Er gaan trouwens geruchten dat ze na een lang herstelproces vanwege een heupoperatie in september weer voor het eerst gaat optreden tijdens iTunes Festival (uiteraard gewoon te volgen via de iPhone, iPad, iPod touch en Apple TV). Ben benieuwd! :)

Link to comment
Delen op andere websites

ARTPOP-aankondiging enkele dagen geleden:

*foto van ARTPOP :D*

Er gaan trouwens geruchten dat ze na een lang herstelproces vanwege een heupoperatie in september weer voor het eerst gaat optreden tijdens iTunes Festival (uiteraard gewoon te volgen via de iPhone, iPad, iPod touch en Apple TV). Ben benieuwd! :)

En dat is niet te volgen op het internet? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, als je het echt wil weten, ik heb er niet zo veel mee. Ik vind zulke muziek nou niet echt mijn ding. Geef mij maar wat rock/hardrock, het liefst live gespeeld. Zit voor mij nog altijd de meest echte waarde aan ;)

Vreemd mens, dat wel. Maar dat is juist wel goed, iets anders. Alhoewel ik haar eerdere muziek wel beter vind. Zijn maar weinig artiesten die van begin tot eind echt goed blijven, helaas. En ze heeft vast niet voor niets haar naam van een nummer van Queen afgeleid, je zou haar kunnen zien als een vrouwelijke Freddie Mercury :puh: Ook overal schijt aan.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd mens, dat wel. Maar dat is juist wel goed, iets anders. Alhoewel ik haar eerdere muziek wel beter vind. Zijn maar weinig artiesten die van begin tot eind echt goed blijven, helaas. En ze heeft vast niet voor niets haar naam van een nummer van Queen afgeleid, je zou haar kunnen zien als een vrouwelijke Freddie Mercury :puh: Ook overal schijt aan.

Al haar kleine monsters (including Extreem and Grand Theft Auto TOM) zijn gewoon vreemd.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ok :D

Dat vind ik trouwens wel een beetje lullig. Beliebers, Directioners, Monsters. Moet men overal bij horen ofzo? :puh: Het lijken wel oorlogsgroepen soms :puh:

Eerlijk gezegd, die gestreepte groepen haat ik allemaal :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nooit echt gaga geweest van Lady Gaga, was meer iets wat een paar nummertjes goed was en daarna afzwakte. Is al een tijd geleden dat ik nog iets van haar hoorde.

Het minste wat je van haar kunt zeggen is dat ze een speciale kledingsmaak heeft, da's wel wat haar uniek maakt en dat is iets positief.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ben nooit echt gaga geweest van Lady Gaga, was meer iets wat een paar nummertjes goed was en daarna afzwakte. Is al een tijd geleden dat ik nog iets van haar hoorde.

Mijn reactie was plotseling opeens: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...