Jump to content

Muse


GuitarGuy666

Recommended Posts

muse-band-logo-e1341603873891.jpg

Muse is een Engelse pop/rock band. Luistert iemand nog naar deze muziek?

Ikzelf vond het album "The Resistance" en "The 2nd Law" erg goed. Geweldige muziek altijd.

Ik heb de nummers Bliss, Madness, Animals, Panic Station, Map of the Problematique en Starlight helemaal kapot gedraaid.

Een van hun beste nummers in mijn ogen:

De artiesten zijn:

Matt Bellamy: Gitaar, Piano en Zang

Christopher Wolstenholme: Basgitaar

Dominic Howard: Drum

Wat vinden jullie van Muse? En zijn er nog mensen die ernaar luisteren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    12

  • GuitarGuy666

    11

  • Puma

    4

  • 3L1077

    3

Top Posters In This Topic

Nope, de meeste van die concerten zijn lang op voorhand uitverkocht. Ik zat eens te kijken door de lijsten van optredens en zag toen opeens België, bleek dat concert al zo'n 4 maand uitverkocht.

Eliott, je moet zeker 2nd Law luisteren. Echt steengoede plaat. Is nu wel al een tijdje geleden dat ik hem zelf heb beluisterd, nu luister ik gewoon naar mijn favorieten van die plaat.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Madness begint rustig, en nietiedereen vind het lied dan leuk. Als je als niet muse-fan even doorluisterd zal

je er echt helemaal op losgaan. Jammer dat hij zo snel is afgelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Muse is awesome en heeft veel meer awesome muziek dan dat de meeste mensen weten :). Velen kennen Muse pas van de laatste twee albums en de paar singles waarmee ze op de radio zijn geweest.

2 b-sides als voorbeeld.

http://www.youtube.com/watch?v=lF_zXWb_VKI

http://www.youtube.com/watch?v=OmkrzfPAvtY

Oh en deze :D

Dit is een van mijn favoriete nummers van Muse, van hun eerste album:

http://www.youtube.com/watch?v=lDKsE3D6rSc

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Hysteria is inderdaad een vet nummer en heeft een van de vetste baslijnen ever. Ik heb het nieuwe album nog niet supervaak geluisterd en moest er in het begin wel erg aan wennen, maar ik begin de songs wel steeds vetter te vinden.

De clip van Panic Station vind ik echt prachtig en dat nummer is ook echt lekker, hoewel het wel heel anders is dan wat Muse in het begin voor muziek maakte:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ken ook geen enkel van die liedjes die jij daar opnoemde, Puma. Heb vooral de laatste paar albums beluisterd inderdaad, maar heb nog niet de tijd gevonden om alle albums eens door te luisteren. Zit momenteel bezig met zowat 50 liedjes van Elvis Presley te beluisteren en te bepalen of ik ze al dan niet wil houden in mijn muzieklijst en met Pukkelpop heb ik weer een hele lijst met artiesten waar ik wil naar luisteren. Ik ga muziekrijke tijden tegemoet.

Toen ik onlangs naar The Resistance luisterde, besefte ik dat het eigenlijk beter is dan 2nd Law. Elk nummer is echt goed, terwijl er soms wat mindere tussen zitten bij 2nd Law, voor mij toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...