Jump to content

Meer info bekend over Chop, Franklin's hond in GTA V


GuitarGuy666

Recommended Posts

Het Japanse tijdschrift Famitsu heeft bekend gemaakt dat je de hond van Franklin (Chop) helemaal kunt customizen.

Je kunt hem bijvoorbeeld een nieuwe halsband geven etc. Hier een linkje naar het artikel op IGN:

Klik

>>> Door Jacky-2007: Topictitel verduidelijkt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    4

  • SNIPER44

    3

  • _Night-Men_

    2

  • GuitarGuy666

    2

Fak, ik wou het ook net plaatsen :puh: Las het gisteren al, maar ben vaak te lui :D

Mooie info, dat wel. 15+ dieren. RDR had er, volgens mij, 37 ;)

Btw, in de trailers had Chop vaak een andere kleur halsband ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Red Dead Redemption speelde zich ook af in een tijd waar dieren meer van belang waren dan GTA V.. Ik hoef ook geen groot scala aan dieren, een klein aantal ben ik wel tevreden mee. Zo'n klein aantal kan de omgeving al een stuk levendiger maken, en daar ben ik wel blij om.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat Chop ook te customizen is. :puh:

Ben trouwens wel benieuwd naar het hele aanbod van dieren in de game. Het zijn er weliswaar niet zoveel als in Red Dead Redemption, maar dat verwacht ik ook niet van een game die zich in de 21e eeuw afspeelt met een zeer moderne stad erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dat is wel interessant nieuws.

Wel, achteraf gezien is het ook wel logisch. Volgens mij is het al eens eerder gezegd dat je de drie protagonisten pas later in de storyline allemaal leert kennen. Dan snap ik wel dat je pas nadat je een persoon daadwerkelijk hebt leren kennen, er pas mee kunt spelen. Ik vermoed overigens dat we beginnen met Michael: ik heb het idee dat sinds de eerste trailer is uitgebracht Rockstar de nadruk legt op Michael.

Verder zit er een best leuk systeem achter: je kunt dus op je eigen houtje de characters opzoeken en leren kennen. Gaaf nieuwsbericht, bedankt voor het posten! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst komt Michael, denk ik. Las een interview (volgens mij met Leslie Benzies of Dan Houser), waarin hij het erover had dat Michael de protagonist is, en de andere twee 'onder-protagonisten', geen idee hoe ik dat beter kan zeggen. Misschien kan ik het nog ergens vinden, was dacht ik van GI of IGN...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las net ook dat niet alle karakters meteen speelbaar zijn, en dat het unlocken van characters vergelijkbaar zal zijn met het unlocken van eilanden in vorige gta's .

Bron

Héél interessant inderdaad en maar best ook ter gelijkertijd. Anders zou het toch vrij moeilijk zijn om empathie te creëren voor alle characters. Laat staan hoe de storyline er uit zou zien als alle drie de characters elkaar al zouden kennen, dat zou ook voor een hoop vragen zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mijn gevoel klinkt het dan dat we een hoop missies kunnen verwachten. Het lijkt mij niet dat je na 10/15 missies met een nieuwe personage kan spelen.

Is er al iets bekend over het aantal missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...