Jump to content
Jacky-2007

OG Loc, baby!


Het is alweer even geleden dat er wat te schrijven viel over de oorspronkelijke San Andreas nu de wedergeboorte van wat jarenlang de meest populaire speeltuin was op handen is. En door al die mooie plaatjes die Rockstar ons laat zien (ja, ik had het over Grand Theft Auto V) lijken voorgaande GTA's ineens minder interessant. Maar niets is minder waar! Ook videogoeroe YeardlyDiamond weet dat San Andreas, de game die vanaf 17 september aanstaande definitief oldskool gaat worden, zeker nog leeft voor de echte fans! Weliswaar zal het zoeken zijn naar een PC waarop enkel nog de originele versie draait door de installatie van vele (multiplayer-) modificaties, maar dat maakt geen fluit uit. GTA San Andreas is nog steeds volop vet tof om te spelen en dat laat deze video goed zien!




Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hahaha, hilarisch. :schater:

San Andreas is nog steeds de GTA die ik het meeste speel, en waar ik het meeste plezier aan beleef. Zowel op modding gebied als vanwege de machtig veel vrijheid. Dat laatste gevoel is wat ik zo graag terug zou willen krijgen in GTA V, maar volgens mij komt dat helemaal goed. :bier:

En Jacky; bedankt voor de reclame. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WTF. Nog nooit zo'n raar filmpje op deze website gezien :puh:

Moet toch zeggen dat het er vreemd uitziet met die "graphics". Maar dan ook echt vreemd emo.gif

Het ziet er waarschijnlijk zo vreemd uit aangezien het volgens mij op de engine van GTA4 draait met diverse modificaties. Zulke lichteffecten en reflecties heb ik namelijk nooit gezien in GTA San Andreas.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jup, dit is opgenomen op RAGE. Dat zie je in de eerste 2 seconden al.

Nou, toen ik dit bericht eerst zag dacht ik dat het een V-nieuwsbericht was, maar helaas. Grappig filmpje, maar daar is ook alles mee gezegd. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...