Jump to content

Wat is jouw laatst gekochte voorwerp?


Dark_Zemy

Recommended Posts

  • Reacties 870
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MovieGamer

    83

  • GuitarGuy666

    69

  • .Sharingan

    33

  • Niked

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vanuit Singapore laten invliegen:

 

80101-1.jpg?201812140830

Wat is er zo bijzonder dat dit helemaal uit Singapore moet komen, zal je je afvragen. Deze set, Chinese New Year's Eve Dinner, is enkel uitgebracht in Zuid-Oost Azië en Oceanië.

Link to comment
Delen op andere websites

Lichtelijk offtopic hier, maar hoeveel stickers zitten er in die niet heel erge grote set? Ik heb gemerkt dat Lego al een tijdje is afgestapt van het bedrukken van steentjes, en dat is jammer. Die stickers hebben de neiging om te vervellen of te breken in zonlicht of om van hun plaats te schuiven. Ik had bijvoorbeeld deze set een tijd lang op mijn bureau staan, maar alle stickers zijn er inmiddels al af.

 

 

Mijn laatste aankoop: 4 nieuwe banden voor mijn auto. Ik heb 500 euro betaald, wat al bij al nog wel meevalt voor GoodYear banden, inclusief ventielen, montage, balanceren en uitlijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Big Boss zei:

maar hoeveel stickers zitten er in die niet heel erge grote set?

Valt op zich mee, zijn er 9. Alles wat je op tafel ziet, alsook wat de kinderen in hun hand hebben, zijn bedrukte steentjes. Stickers hadden ze ook al in de jaren '80 hoor, en er zijn bepaalde sets waarin alles bedrukt is, zoals de modulaire buildings. Maar het is zeker zo dat steeds vaker sets van stickers zijn voorzien. Onlangs is er een set uitgekomen met meer dan 50 stickers. Ik moet zeggen dat ik nog geen last heb van loslatende of vervagende stickers, maar het is wel iets dat ik ook van anderen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Heb deze middag een nieuwe externe harde schijf (4TB) voor de console gekocht. Mijn huidige begint kuren te krijgen en ik wil een explosief graag voor zijn. :7 

Verder heb ik ook nog een nieuwe zonnebril gekocht voor wanneer de zon straks weer begint te schijnen. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Blu-ray:

-Night School

-The Nutcracker and the Four Realms

-Pet Sematary (1989)

-Ralph Breaks the Internet

 

Eind deze maand komen daar nog (bij);

Aquaman, Mary Poppins Returns en Spider-Man: Into the Spider-Verse.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...