Jump to content
Jacky-2007

Nieuwe GTA V fan art van Patrick Brown


Na de golf screenshots van gisteren even een leuke afwisseling in het nieuws. Patrick Brown, inmiddels een grote naam onder fans van Grand Theft Auto, is een fenomenale tekenaar en heeft zichzelf weer eens overtroffen. Hij maakte in de afgelopen weken onderstaand stukje kunst.

med_gallery_89338_70_924163.jpg
Klik voor een grote versie van de afbeelding



Bij de tekening hoort deze toelichting van Patrick Brown, vrij vertaald uit het Engels:

Michael (links) | "Deze scène is van de GTA V trailer waarin Michael zijn vrouw betrapt op vreemdgaan en hij de man waarmee ze dat doet door zijn slaapkamerraam naar buiten jaagt. Ik dacht dat dit wat humor zou toevoegen aan de afbeelding, anders dan mijn normaal gesproken afbeeldingen met vooral veel actie."
Franklin (boven) | "Ik wilde heel erg graag de "hood" laten zien, in de trailers krijgen we een goed beeld van hoe het is in de achterbuurten van Los Santos en ik wilde graag die sfeer laten zien."
Trevor (onder) | "Van alles wat we hebben gezien van Trevor is hij echt een losgeslagen persoon! Dus ik wilde dat graag laten zien in een afbeelding van hem. Totale chaos omschrijft hem goed, maar ook is hij mijn favoriete personage omdat hij zoveel humor toevoegt aan het spel."

Zo te zien zijn we hier op gtagames.nl niet de enigen die enorm veel zin hebben in GTA V!



Bron: patrickbrownart.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

EDIT: Linkje werkt niet?

De link naar de grote afbeelding niet begrijp ik? Dat komt dan waarschijnlijk door de instellingen van de galerij waarin ik de afbeelding heb gezet. Aangepast naar de grote versie op de site van Patrick Brown, ik zal even bij Joriz polsen hoe dit zit. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg sterk weer hoor. Op het eerste gezicht lijkt die afbeelding van Michael een beetje vreemd, maar het is wel wat Rockstar ook al zei; Michael is mislukt als familieman. De afbeelding van Franklin geeft inderdaad weer waar ik aan denk als ik aan de "hood" denk; een hoertje op straat, een arrestatie, en sinds San Andreas zie ik elk bendelid op een fietsje. En Trevor blijft de grote maniak, of ie nou met een minigun op de politie schiet of een lijk probeert weg te werken door het riool.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...