Jump to content

R* (Dus GTA V?) op Gamescom


ajaxjeroenajx

Recommended Posts

Ik hoorde het een paar dagen geleden al, betekent nog niet per se dat ze er ook zijn. Voor de E3 stond ook overal dat R* en T2 aanwezig zouden zijn, maar alleen T2 was er. Misschien klopt het, GTA V? Of Agent?

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat R* op die plattegrond voor de duidelijkheid, dus lijkt me vrij duidelijk dat ze daar zijn. Lijkt me qua marketing trouwens niet zo slim om 1 maand voordat je een game launched met een andere game komen opzetten....

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat R* op die plattegrond voor de duidelijkheid, dus lijkt me vrij duidelijk dat ze daar zijn. Lijkt me qua marketing trouwens niet zo slim om 1 maand voordat je een game launched met een andere game komen opzetten....

Dat weet ik nog wel zo niet. Alle fans van GTA zitten nu elke dag over de site van Rockstar Games te kwijlen, R* heeft nu de meeste aandacht. Prima moment om ook een nieuwe game te tonen! :D

Maar wat was dat nu met dat Whore of The Orient, van Team Bondi, had dat nu ook met R* te maken?

Team Bondi zoekt volgens mij nog naar een uitgever, Warner Bros had zich teruggetrokken. Wat mij betreft pakt R* die kans, L.A. Noire ging goed.

2010: Red Dead Redemption

2011: L.A. Noire

2012: Max Payne 3

2013: Grand Theft Auto V

2014: Agent?

2015: Whore of the Orient?

Past mooi in het rijtje, en zo kun je er nog een nieuwe Red Dead en Max Payne achter plakken, en we zijn weer bij GTA. Maar dat duurt nog wel heel lang :puh:

Volgens mij had T2 ergens gezegd dat Rockstar Games er niet bij was, weet niet meer waar/wanneer...

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat R* op die plattegrond voor de duidelijkheid, dus lijkt me vrij duidelijk dat ze daar zijn. Lijkt me qua marketing trouwens niet zo slim om 1 maand voordat je een game launched met een andere game komen opzetten....

Dat weet ik nog wel zo niet. Alle fans van GTA zitten nu elke dag over de site van Rockstar Games te kwijlen, R* heeft nu de meeste aandacht. Prima moment om ook een nieuwe game te tonen! :D

Maar wat was dat nu met dat Whore of The Orient, van Team Bondi, had dat nu ook met R* te maken?

Team Bondi zoekt volgens mij nog naar een uitgever, Warner Bros had zich teruggetrokken. Wat mij betreft pakt R* die kans, L.A. Noire ging goed.

2010: Red Dead Redemption

2011: L.A. Noire

2012: Max Payne 3

2013: Grand Theft Auto V

2014: Agent?

2015: Whore of the Orient?

Past mooi in het rijtje, en zo kun je er nog een nieuwe Red Dead en Max Payne achter plakken, en we zijn weer bij GTA. Maar dat duurt nog wel heel lang :puh:

Volgens mij had T2 ergens gezegd dat Rockstar Games er niet bij was, weet niet meer waar/wanneer...

De studio van RDR was wel bezig met een nieuwe, heb ik gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

De studio van RDR was wel bezig met een nieuwe, heb ik gelezen.

Er was inderdaad een vacature opgedoken, en R* heeft zelf in een A&A gezegd dat ze ooit met meer informatie zullen komen over de Red Dead-serie. Maarja, na zo'n succes als met Red Dead Redemption, kun je natuurlijk ook niet zeggen: we stoppen met de serie :clown:

“All I wanna know is is there goin to be a new Red Dead game any time soon?”via Facebook

“Will there ever be a sequel or prequel to #RDR I am Red Dead mad!!”@liquidh20stevew (via Twitter)

Awesome, we love Red Dead too – and are thrilled that so many of you loved John Marston’s tale and are excited for more epic Western action. As we mentioned in our last set of Asked & Answereds to similar questions about the future of other game franchises like Bully and L.A. Noire, we don’t always rush to make sequels but that does not mean that we won’t get to them eventually. Stay tuned for further announcements about the future of the Red Dead series.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...