Jump to content

Gta noob mode v 2.0


Gtahardrock

Recommended Posts

Hey ik heb een probleem, Ik heb San andreas geïnstalleerd via Steam en nou wou ik een mod die ik van vroeger kon (Noob mode v 2.0) installeren maar elke keer als ik die geïnstalleerd heb start hij het spel niet op. Tenminste Steam zegt dat het spel wel opgestart is maar er gebeurt niks heb ik nog iets anders nodig om dit te laten werken of is het een ander probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Op de steam versie van SA werken geen mods, en zover ik weet werkt de patch ook niet.

Er is echter wel een "omweg", zorg ervoor dat je een Versie 1 van de gta sa executable krijgt (zoek en gij zult vinden ;) )

In het geval van de noobmode, deze vervangt de main.scm hierdoor kan je de oude save-games en gedownloade savegames niet meer spelen.

Wil je wel gewoon save-games e.d. kunnen spelen, dan zijn er genoeg CLEO mods die ongeveer hetzelfde doen, maar hierbij kan je nog gewoon je save-games spelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...