Jump to content

SpamSlet10000


PatrickW

Recommended Posts

GTAGames_logo.png

Ons aller troetelspammertje SpamSlet10000 (voorheen Dutchy3010) heeft als eerste op ons forum de legendarische postcount van 10000 behaald.

Naast felicitaties willen we haar forumwerk ook in het zonnetje zetten. Dus het zou leuk zijn als je bij je reactie ook de mooiste, interesantste, lachwekkenstee, ontroerenstee of anderzins memorabele quotes van haar berichten post.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    4

  • 3L1077

    3

  • Shorty_D

    2

  • PatrickW

    1

Voeg een poll toe voor mensen die willen dat deze naam permanent wordt :7

Edit, ik dacht, zet ik er een leuke 'Warnlog quote' van ons sletje in mn post, heb ik alleen 1 unwarn van dutchy gehad. ja da telt nie :3

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Jet, van harte gefeliciteerd met het bereiken van de 10.000 posts. Dat gigantische gespam van jou verdient toch wel een halvering van je aantal posts, maar goed... En tja, nu de geschiedenisboeken in als SpamSlet10000, de allereerste vrouw die het tot 10.000 posts schopte. Nu is het wachten op de allereerste man, natuurlijk het betere ras.

Nee, even zonder dollen. Ik kwam laatst een reactie van je tegen in het topic GTAForum.nl verslaving van Typhoon. Eerlijk gezegd moest ik wel even grinniken om je post, maar het is wat mij betreft ook een memorabele. Erg leuk. :)

Leuk dat je mij als voorbeeld gebruikt Typhoon, maar ik zit echt niet tot 4 uur 's nachts achter de pc hoor. Meestal gaat rond een uur of 12, half één, het forum al uit... Maargoed, dat terzijde. Dit is gewoon een hobby van me, en ik hou ook nog genoeg tijd over voor mijn sociale contacten. Daarnaast gaat dit forum niet ten koste van mijn school, ik zit nu in 5vwo en als ik huiswerk maak doe ik eigenlijk niets op het forum (en dat is meerdere uren op een doordeweekse dag).

Ook sport ik 2x in de week en ga ik regelmatig naar familie. Je zegt dat ik verslaafd bent. Maar als je veel op het forum zit, betekent dat niet gelijk dat je verslaafd bent. Toen ik op vakantie was naar Madeira en later naar Dublin, heb ik gewoon helemaal niet aan het forum gedacht, op een paar vrienden van dit forum na dan. Dat zegt toch wel iets. Als ik een dagje niet op het forum zit, ben ik echt niet chagarijnig en vind ik dat echt niet erg.

Als ik op school ben, dan praat ik niet over GTA, dan praat ik niet over dit forum en dan praat ik niet over alle andere dingen die ik op de computer doe. Eigenlijk weet niemand op mijn school dát ik GTA speel en dát ik op dit forum zit, op Flying Dutchman na uiteraard. Mijn ouders en zus weten dat ik hier zit, maar ik heb het er nooit over. Om mijn zus als voorbeeld te nemen; die is gek van het koningshuis, heeft een eigen weblog etc. Die hoor je daar thuis continu over, dat het zo leuk is, of dat er weer een prinsesje is gekomen of noemt ze een stamboom op. Ook vertelt ze over het forum waar ze opzit etc. Kijk, dat noem ik verslaafd. Telkens erover praten én dagelijks lang erop zitten én boos worden als ze niet thuis kan zijn op het moment dat de foto's van een of ander bal erop komt.

Verslaafd kun je het bij mij niet noemen dus. Veel tijd betekent, zoals eerder gezegd, niet verslaafd. Ik vind het gewoon leuk om te doen, en als ik iets leuk vind dan stop ik er veel tijd in. Maar als ik een dagje of langer niet kan, zal ik echt niet depri zitten. Als je rookt en je kan een aantal uur niet roken, dán ben je depri of chagarijnig, dat zijn tekenen van verslaving. Verslaving is dus een erg groot woord, leuk: dat zeker.

PS: Typhoon, het is gemakkelijk om tot juni/juli afwezig te zijn, "om je verslaving te voorkomen", door anoniem in te loggen. Dan kunnen wij ook niet zien hoe vaak je wel niet op het forum bent geweest. We weten dat je geweest bent als je post, maar het kan zijn dat je nog veel meer tijd op dit forum zit...

Nogmaals: gefeliciteerd! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, je weet wat ze zeggen: hoe harder je een verslaving ontkent, hoe groter de kans dat je het werkelijk hebt.

Het is niet zo dat ik afkickverschijnselen had zonder; het was wel een erg groot onderdeel van mijn leven destijds. Nu is het gewoon een gezonde hobby. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...