Jump to content

SpamSlet10000


PatrickW

Recommended Posts

Maar goed dat ik het forum toch enigzins in de gaten houd..:engel:

Met dit trage internet zit het quoten van een post er niet in, dus dan houden we het maar bij een simpele felicitatie van mijn kant. Gefeliciteerd met je pips, Dutchy, dat er nog velen mogen volgen! :bier:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    4

  • 3L1077

    3

  • Shorty_D

    2

  • PatrickW

    1

e-penis

In het geval van SpamSlet10000 zou ik het niet over de e-penis willen hebben. Ik presenteer u, de e-boobies!

SpamSlet, blijf lekker spammen, je bent lekker bezig thumbsup2.gif

Verder wil ik graag Phoenyxar bedanken, maar dat is een inside-dingetje.

Link to comment
Delen op andere websites

De hoeveelheid jaren, posts, acties of wat dan ook doet mij persoonlijk niet heel erg veel. Wat ik je wel graag wil meegeven is dat je zo vooral moet doorgaan. Niet per se het volgooien van het forum, maar ook gewoon de kleine dingetjes die je daarnaast doet. Gesprekken, grapjes, helpen waar nodig is en waar kan en altijd oprecht. Dat zijn de dingetjes waar je naar mijn mening dit topic meer aan hebt verdiend. Ik zeg: Hou vol. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De hoeveelheid jaren, posts, acties of wat dan ook doet mij persoonlijk niet heel erg veel. Wat ik je wel graag wil meegeven is dat je zo vooral moet doorgaan. Niet per se het volgooien van het forum, maar ook gewoon de kleine dingetjes die je daarnaast doet. Gesprekken, grapjes, helpen waar nodig is en waar kan en altijd oprecht. Dat zijn de dingetjes waar je naar mijn mening dit topic meer aan hebt verdiend. Ik zeg: Hou vol. :)

Fiegel komt op het forum en hij geeft meteen goed advies :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...