Jump to content
Joriz

De promotie voor GTAV gaat los!


Dat de reclame voor Grand Theft Auto V helemaal los gaat bewijst deze graffiti artwork die in Brooklyn, New York op een muur is aangebracht door kunstenaars van Colossal Media. Naast deze mooie muurschilderingen zijn er in Amerika nu ook al reclames voor GTAV op TV. Reclames voor GTA5 zullen over enkele weken ook op de Nederlandse TV volgen.

gallery_1_151_89429.jpg

gallery_1_151_88878.jpg

Houd GTAGames.nl in de gaten want binnenkort komt een GTA V multiplayervideo online en daarnaast komt GTAGames.nl binnenkort ook met een oplossing zodat je GTA5 zonder eigen console kan spelen ...

Bron foto's: GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

daarnaast komt GTAGames.nl binnenkort ook met een oplossing zodat je GTA5 zonder eigen console kan spelen ...

Hmm, wat zou dat nou toch zijn? ^_^ Kan alleen maar zeggen dat het ZEKER de moeite waard is!

Niet zo vreemd dat de promotie los gaat, het is immers nog maar een weekje of 5 tot GTA 5!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals SpamSlet zegt, nog maar 5 weken. :D Ik kijk nooit uit naar reclames, maar toch wel stiekem naar die van een GTA. Er zullen ook wel wat reclameborden verschijnen in Nederland. Helaas en natuurlijk niet van het formaat van deze in Brooklyn, maar toch tof voor als je naar school fietst en Trevor je aankijkt. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Altijd leuk al die artwork in steden, vaak in New York valt me op terwijl het zich daar niet afspeelt, maar het zal wel zijn omdat R* daar zit.

En als ik geen console meer nodig heb flikker ik nu mijn Playstation uit het raam.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jaja, komt dat zien, wij zullen je uitleggen hoe je een console kunt stelen zonder dat de eigenaar het merkt! Of begrijp ik het verkeerd...?

Zulke werkjes zijn altijd prachtig om zien, zelf heb ik ook al wat kartonnen dingetjes voor V gezien, maar nog niet veel grote reclame.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Houd GTAGames.nl in de gaten want binnenkort komt een GTA V multiplayervideo online en daarnaast komt GTAGames.nl binnenkort ook met een oplossing zodat je GTA5 zonder eigen console kan spelen ...

Oeehh.. Ik ben benieuwd! Ik had helemaal niet door dat er nog 5 weken te gaan zijn. Heb er wel echt zin in!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...