Jump to content

Wasteland


.Levi.

Recommended Posts

"Wasteland" is een project waar ik al sinds januari 2013 mee bezig ben. In het topic "Waar werk jij nu aan?" heb ik dat toen laten weten. Wellicht kennen sommigen van jullie dit ook. Dat wanneer je naar muziek luistert je daar een bepaald gevoel/beeld bij hebt. Aan de hand van een aantal nummers, waaronder die van

, kwam ik op het idee een verlaten landschap te creëren, een soort einde van de wereld (apocalypse). Een nummer kan het ontwerp bij het bekijken ervan dan ook echt versterken.

Wasteland

"The skyline was beautiful on fire

All twisted metal stretching upwards

Everything washed in a thin orange haze"

post-1925-0-23025900-1376004385_thumb.png

Details

post-1925-0-03964600-1376001150.png

post-1925-0-92955500-1376001143.png

post-1925-0-50045400-1376001147.png

Splitscreen (original)

post-1925-0-42383300-1376001410_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Werkelijk elke pixel van je kunstwerk schreeuwt om mijn aandacht, fenomenaal. Ik kan er niks aan opmerken. Ontzettend goed uitgewerkt en het draagt een soort kalmte over aan mij.

En over die splitscreen: ik zal altijd gewillig zijn om daarvan een tutorial te volgen, indien je die maakt. :D

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Dayum... Ik wil graag iets nuttigs zeggen en iets bijdragen, maar... DAYUM!

Als je de splitscreen toont zie ik gelijk ook aan de bergrug rechts dat het oorspronkelijk een gebergte was, want dat is anders niet te zien. Het oog voor details is hier ook zo ontzettend hoog dat je minutenlang kunt lopen turen naar je scherm en nog steeds nieuwe dingen ontdekken. Gewoonweg prachtig.

Het doet me ook een beetje aan dit denken, waardoor ik het nog extra goed vind :$

tengen%20toppa%20gurren%20lagann%201920x1080%20wallpaper_www.animemay.com_24.jpg

ibvVZkEvvcpP9a.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een ontzettend dope design Levi!

Je hebt de sfeer van een ''wasteland'' helemaal zoals dat hoort neergezet, de grauwe kleuren komen helemaal tot zijn recht. De verdere details van dit werkje zijn fenomenaal, de kleine dingetjes in de achtergrond zoals de schotels en de fabriek geven een leuk uitzicht om naar te kijken. Het enige kleine minpuntje vind ik op dit moment de maan die je in de lucht ziet. Ik kan niet helemaal onder woorden brengen waarom, maar ik heb het gevoel dat deze net iets te klein is, of net iets te scherp.

Hulde!

Link to comment
Delen op andere websites

Levi strikes again! Heel tof design dit. Ik heb de voorbijgaande maanden al een paar keer wat sneak peeks mogen zien. Telkens waren er kleine en subtiele dingen toegevoegd, en je uitmuntende oog voor detail zie je ook heel goed terug in dit ontwerp. De fabrieken, de schotels, de lucht... Hoe klein ook, overal heb je je tijd voor genomen en dat resulteert zich in een waanzinnige piece. Ik vind het met name indrukwekkend hoe je een sneeuwlandschap omgetoverd hebt tot een soort woestijn. De eerste keer dat ik dat zag had ik nog net niet mijn mond op de knieën liggen. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie ontzettend mooie commentaar! Werkelijk waar geen woorden voor.. Heel leuk om te lezen dat het design jullie bevalt. Mocht er een tutorial uitrollen, dan zijn jullie de eerste die hem krijgen te zien. Het kan echter lastig zijn om de exacte handelingen na te gaan en zo een (redelijk) volgbaar tutorial neer te zetten, maar wie weet.

Feedback is meer dan welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw... Normaal bevind ik me niet in deze subfora, laat staan dat ik een reactie plaats, maar hiervoor maak ik een uitzondering. Wat een schitterende creatie. Die satellieten doen me ook nog een beetje denken aan het forum/Grand Theft Auto. Heel erg mooi. worshippy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...