Jump to content

[GL][S1] David22 vs Gta Ripper


-Matthijs-

Graphics League speelronde 2  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature verdient jouw stem?

    • David22
      6
    • Gta Ripper
      11


Recommended Posts

Mijn stem gaat naar Gta Ripper. Zijn signature straalt toch net even wat meer en is qua opvulling het tegenovergestelde dan de signature van David22, die is toch wel erg leeg. Het inblenden van Gta Ripper is tevens wat subtieler gedaan. Het formaat had wel wat groter gemogen naar mijn mening. Ik had ook graag iets meer van de render willen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ze allebei niet geweldig eigenlijk. :$

Mee eens :puh:

Mijn stem is gegaan naar David22, omdat ik daar in ieder geval kan zien waar de signature om draait: Michael. Dat de achtergrond dan wat leger is dan die van Gta Ripper en dat de armen van Michael er mijns inziens niet zo mooi in verwerkt zijn, dat zie ik door de vingers, omdat ik die van Gta Ripper minder goed vind. Ja, er is een persoon zichtbaar, maar geen idee wie het is, en waarom de rest van de signature is zoals die is. Ik zie niet wat hij over wil brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook mijn stem gaat naar David22 . Wellicht is de achtergrond van zijn inzending ietwat leeg, maar dat vind ik in dit geval juist mooi. De achtergrond is sowieso erg gaaf, maar past bovendien ook prima bij het tevens roodgekleurde tafereel.

De signature van GTA Ripper doet mij niks. Het is absoluut knap gedaan, maar hij straalt niet echt iets uit. Hij is erg druk, donker en onduidelijk; helaas niet echt mijn type signature.

Link to comment
Delen op andere websites

Die van David22 is misschien wel leeg, maar dat concentreert juist mooi op het personage in het midden. Ik vind die van Gta Ripper chaotisch, ik moest even knipperen voordat ik door had waar ik naar keek. Mijn stem is derhalve voor David22.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind beide sigs vrij goed aan mekaar gewaagd. Het is niet alsof één van de twee de andere overklast. Maar misschien is het mijn voorliefde voor blauwe signatures die uiteindelijk de doorslag heeft gegeven waardoor ik voor Gta Ripper heb gestemd. Die doet het net iets meer voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Gta Ripper. Ik vind het best een toffe signature eigenlijk, al moet je inderdaad wel even je een paar keer met je ogen knipperen om te zien wat er nu precies gaande is. Het is allemaal net wat te donker en iets te druk naar mijn smaak, maar verder verder is-ie best geslaagd. David22 is goed op weg met zijn signature. Mooi geheel qua kleur, netjes ingeblend, maar al met al toch iets te leeg. Ik mis een bepaalde wow factor, die ik in de signature van Ripper wel zie.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindstand:

David22 6-11 Gta Ripper

Stand na speelronde:

[table=header]|Speler|Gespeeld|W|G|V|Punten|Stemsaldo

3.|David22|2|1|0|1|2|-2

4.|Gta Ripper|2|1|0|1|2|-10

[/table]

Gta Ripper ontvangt naast twee punten voor de tussenstand ook een punt voor in de algemene graphics ranking.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...