Jump to content

Gunz 4 Hire


Gta Ripper

Recommended Posts

Weer een hele toffe signature, Ripper! De signature ziet er dusdanig goed uit dat ik er eigenlijk weinig kritiek op heb. Ik mis alleen een goede light source, want de koppen van beide mannen zijn behoorlijk licht. Het licht zou ik van de rechterbovenhoek laten komen. Daarnaast zie ik in de hoek rechtsonder een afdruk van een soft brush (althans, daar lijkt het op), dus dat stukje zou ik nog even bewerken. Verder is het gewoon een uitstekende signature: mooie kleuren met goede en netjes verdeelde effecten. yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooie signature Gta Ripper, vooral het effect spreekt me aan. Ik vind de stock keuze ook erg goed. Probeer wel uit te kijken met de belichting, want het neigt een beetje naar overbelichting. Zie het gezicht van het achterste mannetje. Geldt ook voor het sharpen, kijk uit dat het niet te scherp wordt. Ik heb verder weinig aan te merken op deze signature, prima gedaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem ubervet! :tu:

Alleen vind ik hem aan de zijkanten iets te donker. En allicht zou je ook het logo in een van die zwarten stukken kunnen plaatsen.

Zou je hem in een wat groter formaat kunnen maken, ik wil hem namelijk wel als background :)

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...