Jump to content

Death Incorporated Recruitment


DeathIncorporated

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LXZ-76

    16

  • Jacky-2007

    16

  • Guardian1980

    14

  • raf87

    5

...

Je voldoet op het moment van schrijven bijna aan ons soepele deurbeleid; morgen ben je een week lid, en je bent hard op weg om 10 posts te hebben. Zodra je die hebt behaald moet je hier nog eens posten, en dan zal alles snel geregeld zijn.

...

Bij deze heet ik je van harte welkom bij Death Incorporated. Vanaf nu mag je posten in de topics in ons subforum en deelnemen aan onze Events. Check ook onze website deathincorporated.nl. Verder zal je zo snel mogelijk toegang krijgen tot andere leuke dingetjes die wij te bieden hebben. Nogmaals welkom en veel plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Je voldoet op het moment van schrijven bijna aan ons soepele deurbeleid; morgen ben je een week lid, en je bent hard op weg om 10 posts te hebben. Zodra je die hebt behaald moet je hier nog eens posten, en dan zal alles snel geregeld zijn.

...

Bij deze heet ik je van harte welkom bij Death Incorporated. Vanaf nu mag je posten in de topics in ons subforum en deelnemen aan onze Events. Check ook onze website deathincorporated.nl. Verder zal je zo snel mogelijk toegang krijgen tot andere leuke dingetjes die wij te bieden hebben. Nogmaals welkom en veel plezier.

ik heb nu de 10 post gehaald, ben nu ook 1 week lid van dit forum dus volgens mij is het nu geregeld

MVG

Killerkan

Link to comment
Delen op andere websites

goedenavond mijn naam is henri ben 25 jaar speel gta v op xbox 360 en game naam is druyff en ik zou graag lid van jullie worden omdat ik graag met een vaste groep wil spelen en als een team dingen doen

mvrg henri

hoi ik ben raphael en wil graag jullie crew joinen heb me net ff aangemeld hier en hoop dat ik erbij mag haha Applaus.gif

speel op de 360 en me gamerstag is raf87stoned

Heren, leuk om te horen dat jullie lid willen worden van Death Incorporated. Binnen D.I. hebben we een paar kleine puntjes waar nieuwe leden aan moeten voldoen; minimaal een week lid van dit forum, minimaal 10 geregistreerde posts en een minimum leeftijd van 16 jaar. Dus als jullie de komende dagen nog een aantal posts plaatsen (Het GTA V-forum is daar uitermate geschikt voor) en dan nogmaals hier posten of je nog steeds lid wil worden (raf87 moet ook nog even zijn leeftijd vermelden), dan zullen de deuren van Death Incorporated zich voor jullie openen.

ik heb vandaag de sleutels van me huis gekregen dus voordat ik de 10 posts zal halen kan nog wel een poosje duren heb het nu ff druk dus het kan wat langer dan een weekje duren als dat geen probleem is :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu de 10 post gehaald, ben nu ook 1 week lid van dit forum dus volgens mij is het nu geregeld

MVG

Killerkan

Inderdaad, bij deze heet ik je van harte welkom bij Death Incorporated. Vanaf nu mag je posten in de topics in ons subforum en deelnemen aan onze Events. Check ook onze website deathincorporated.nl. Verder zal je zo snel mogelijk toegang krijgen tot andere leuke dingetjes die wij te bieden hebben. Nogmaals welkom en veel plezier.

ik heb vandaag de sleutels van me huis gekregen dus voordat ik de 10 posts zal halen kan nog wel een poosje duren heb het nu ff druk dus het kan wat langer dan een weekje duren als dat geen probleem is :D

Geen probleem. Veel plezier met de nieuwe woning en als je er klaar voor bent zien we je wel weer verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

Ik ben een 25 jarige accountmanager die momenteel op zijn werk niets anders doet dan info, tips en tricks en verhalen lezen over GTA Online ervaringen op Reddit. Ik speel GTA:O gemiddeld een uur a anderhalf per avond op de Xbox 360 (SilverHazerLive), na het sporten vanaf ongeveer half 9.

Momenteel ben zit ik op level 6,5 maar daar word uiteraard aan gewerkt.

Ik heb momenteel voor 2 vrienden een eigen crew gestart nl "Angels of Carnage". Het probleem alleen is dat ik veel vaker online ben dan mijn vrienden en dat werkt niet bepaald ideaal. Vandaar dat ik op zoek ben naar een tweede crew. Ik heb mezelf al aangemeld bij een andere Nederlandse tweede crew, een publieke, dus ik twijfel aan het niveau van de overige spelers.

Dus ja zeg het maar, ik zou het wel cool vinden om ook met andere dedicated Dutch players te kunnen ouwehoeren while @ work.

Bewerkt: door SilverHazer
Link to comment
Delen op andere websites

...

Leuk om te horen dat je lid wil worden van Death Incorporated. Er zijn echter nog 2 puntjes waar je aan moet voldoen voor je mee kan doen. Je moet een week geregistreerd zijn op dit forum en je moet 10 geregistreerde posts hebben (in sommige fora staat de postcount uit). Zodra je daar aan voldoet kan je hier weer posten en ben je van harte welkom binnen onze gelederen.

Link to comment
Delen op andere websites

goedenavond mijn naam is henri ben 25 jaar speel gta v op xbox 360 en game naam is druyff en ik zou graag lid van jullie worden omdat ik graag met een vaste groep wil spelen en als een team dingen doen

mvrg henri

hoi ik ben raphael en wil graag jullie crew joinen heb me net ff aangemeld hier en hoop dat ik erbij mag haha Applaus.gif

speel op de 360 en me gamerstag is raf87stoned

Heren, leuk om te horen dat jullie lid willen worden van Death Incorporated. Binnen D.I. hebben we een paar kleine puntjes waar nieuwe leden aan moeten voldoen; minimaal een week lid van dit forum, minimaal 10 geregistreerde posts en een minimum leeftijd van 16 jaar. Dus als jullie de komende dagen nog een aantal posts plaatsen (Het GTA V-forum is daar uitermate geschikt voor) en dan nogmaals hier posten of je nog steeds lid wil worden (raf87 moet ook nog even zijn leeftijd vermelden), dan zullen de deuren van Death Incorporated zich voor jullie openen.

raf hier, ik ben 25 jaar oud . ok dan gaan ik ff rondkijken en wat reageren komende dagen. thx

ik voldoe inmiddels volgens mij aan de eisen :*D en wil jullie crew nog steeds graag joinen gr raf

Bewerkt: door raf87
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom bij de groep raf87! Je bent vanaf nu welkom in ons subforum, te vinden via "Crews&Clans" of via deathincorporated.nl. thumbsup2.gif

EDIT: Tot aan deze post is iedereen behandeld behalve SilverHazer. SilverHazer, jouw aanmelding wordt afgehandeld door Guardian1980.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom bij de groep raf87! Je bent vanaf nu welkom in ons subforum, te vinden via "Crews&Clans" of via deathincorporated.nl. thumbsup2.gif

EDIT: Tot aan deze post is iedereen behandeld behalve SilverHazer. SilverHazer, jouw aanmelding wordt afgehandeld door Guardian1980.

thx, kan ik met me de 360 het beste voor dtin joinen of dti2?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beide crews joinen, ze zijn beiden van D.I.

hoi ik heb inmiddels allebei geprobeert via social club maar hij blijft op request pending staan,en de volgende dag staat ie weer op request invite, zit een beetje vast zo

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is gaan we je er gewoon in vrotten, wat is je RGSC accountnaam?

Je kan overigens dit soort vragen verder kwijt in ons subforum. Zie ook je persoonlijke bericht op het forum, je bent nu clanlid dus je hoeft dit topic niet meer te gebruiken voor vragen.

Als je even naar ons subforum gaat (kan ook via deathincorporated.nl) en daar in het onderwerp "ledenoverzicht" je RGSC axcountnaam even plaatst, dan kijken we er z.s.m. naar. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan beide crews joinen, ze zijn beiden van D.I.

hoi ik heb inmiddels allebei geprobeert via social club maar hij blijft op request pending staan,en de volgende dag staat ie weer op request invite, zit een beetje vast zo

De reden hiervoor is dat ik 10 invites per dag krijg voor de crew. Als ik een naam niet herken of hij staat niet in het leden overzicht dan weiger ik de invite. Inmiddels kan ik je zeggen dat je in beide crews. Bent geplaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...