Jump to content

Death Incorporated Recruitment


DeathIncorporated

Recommended Posts

... Ik denk ook dat dit topic weer verwijderd gaat worden zodat de death inc sectie een beetje schoon en overzichtelijk blijft...

Ben daar ook bang voor. Ik kan het topic wel verwijderen als het is afgehandeld en craminim lid is, maar ik kan dit bericht niet samenvoegen met het requitment topic bijv., zoals Jaap dat kon. Voor Vincent geldt hetzelfde qua zijn priveleges op dit forum, vermoed ik.

EDIT: Nu open ik net het stel je voor topic nadat ik dit bericht plaatste en daar zie ik dat Guard een administrator is tegenwoordig? Goed man! :) Anyway, als je dit leest, Guard, kan je dit even in het requitment topic duwen?

>>> Door Guardian1980: Admin ben ik pas sinds gisteren, maar dank je wel. Als GM had ik het ook kunnen doen, maar bij deze.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LXZ-76

    16

  • Jacky-2007

    16

  • Guardian1980

    14

  • raf87

    5

Xbox one leden gezocht!!! Iedereen met een xbox one en een beetje volwassen gedrag is welkom.

Volgens mij heb ik je gister weten toe te voegen aan Social, ik ben zelf 31 jaar dus dat volwassen spelen zit wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hallo leden van DI,

Ik zou graag lid willen worden van de clan. Ik ben vooral bezig met GTA V en zou dat graag met meer mensen willen doen. Hopelijk ben ik goed terecht?

Rockstar Social Club: FimbleUnity

Link to comment
Delen op andere websites

Hey MisterDM. We houden wekelijks een clan meeting op zaterdag avond 20:30. Zorg dat je Larfje94 NL of SyntheticOxygen een friendrequest / berichtje stuurt dan krijg je een uitnodiging om die avond mee te doen. Als het je na die meeting, wat lijkt dan voeren we je lidmaatschap door.

Het is ook handig als je even je xbox gamertag doorgeeft.

Bewerkt: door LXZ-76
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik zaterdag wel kan, al hoe wel. Ik heb geen XBOX gamertag :(

Huh? Speel je wel op xbox one dan?

Zoja,dan heb je toch een profiel aangemaakt?

EDIT: ow ik zie het al, je speelt op de pc. Wij zijn een xbox one clan.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat was zo met gta 4. Maar na een paar maanden waren de pc gamers ineens vertrokken of non actief.

Er zijn er nog wel 1 of 2 die gta 5 op de pc spelen maar als je echt in crew verband wil gamen zou ik een andere pc crew zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Spelen jullie op de xbox one?

Zou ik dan clan lid mogen worden?

Vaak actief en pro racer veder niet veel meer maar zou het graag willen =)

JoostS391

Dag JoostS391,

Wij spelen inderdaad op de One, de meeste leden zijn elke avond wel online.

Daarnaast hebben we elke zaterdag avond vanaf 20:00 tot laat een clan event.

Meestal spelen we random game modes, heists, biker of corporation missies en veel races.

Als je SyntheticOxygen of

Larfje94 NL een friend request stuurt op de One dan nodigen we je uit voor een game en kan je een beetje kijken of je het bevalt.

mvg,

LXZ-76 aka SyntheticOxygen

Link to comment
Delen op andere websites

Na een lange periode GTA online te hebben afgezworen, ben ik nu toch weer begonnen (dat krijg je met een paar weken in de ziektewet).

Mijn oude crew is niet meer actief dus ik ben nu op zoek naar een nieuwe groep mensen die gezellig maar ook serieus kan zijn.

Ben nu 'slechts' lvl 100...

Vaste clanmeetings zal ik niet altijd kunnen meedoen helaas, maar dit komt door het ploegendienstrooster waarin ik werk.

XBL: Seri4lkiLL3r

SC: Seri4lkiLL3r

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...