Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Die Hard

Voorpret - Wapens in GTAV


gallery_7284_229_48603.jpg

Deze rubriek is geschreven door @Die Hard

Ik opende er vorige week al mee: de tijd vliegt, want we zijn alweer aangekomen bij de vijftiende Voorpret. Alhoewel we inmiddels langer dan een maand zitten te wachten op nieuwe informatie is de grootse promotie voor GTA V nu echt op gang gekomen. Interessant, maar de multiplayer-informatie laat nog altijd op zich wachten. Aan de vakantie van mijn collega @Jesperkaj komt deze week een einde, waardoor dit mijn laatste rubriek op rij is voordat hij de Voorpret van volgende week weer voor zijn rekening neemt. Laat ik die kans grijpen om deze week een (in ieder geval voor mij) interessant onderwerp uit te lichten:

WAPENS

Wapenwiel, statistics en attachments

In het artikel over de HUD heb ik jullie al kennis laten maken met het wapenwiel, in GTA V de vervanger van het gebruikelijke wapenvierkantje in de rechterbovenhoek van het scherm. Tevens konden we daar zien dat elk wapen nu over vier statistics beschikt: damage, fire rate, accuracy en range. Deze statistics kunnen worden verbeterd door middel van de zogenoemde attachments. De attachments waar men (afhankelijk van het wapen) uit kan kiezen zijn suppressors, scopes, laser sights, flashlights, grips en/of extended magazines.

gallery_7284_229_9979.jpggallery_7284_229_11417.jpg

Links: Franklin gebruikt een shotgun met een flashlight attachment | Rechts: Het gebruik van machinegeweren met suppressors tijdens een overval op Vangelico

Wapens verkrijgen

In een interview met IGN deed Leslie Benzies ("He’s been the producer on the series since it exploded into 3D in 2001, and as the head of Edinburgh development studio Rockstar North, he’s overseen no less than nine GTA games, not to mention Red Dead, LA Noire and Max Payne 3.") zijn verhaal over het verkrijgen van nieuwe en betere wapens, en vertelde dat je niet meteen alle wapens tot je beschikking zult hebben vanaf het begin van de game. Naarmate je vordert in de game zal je ook vorderen in de sterkte van de wapens die je in je bezit krijgt. Zoals Benzies zei: "Weapons are slightly different since we have to find a balance between giving the player freedom and giving them a challenge. Letting players have any weapon they want, whenever they want it, would make earlier missions less of a challenge and less satisfying. That being said, as the player makes progress through the game they will build up a satisfying arsenal."

Handpistolen

Elk specifieke wapen dat we tot nu toe hebben gezien benoemen is voor mij bijna onmogelijk, dus ik heb besloten me vooral te richten op de wapens die we niet in eerdere GTA's hebben gezien en worden geïntroduceerd in Grand Theft Auto V. Vooral het arsenaal aan handpistolen is door Rockstar Games goed uitgebreid, want tot nu toe hebben we maar liefst vijf verschillende handpistolen voorbij zien komen, waaronder de al bekende Pistol (met het design van GTA IV) en de Desert Eagle. Nu heb ik absoluut geen verstand van wapens, dus waar de overige drie handpistolen op gebaseerd zijn is mij een raadsel. Daarvoor leen ik de kennis van enkele leden van GTAForums.com, die dit wel hebben achterhaald. Op de screenshots hieronder zie je de drie overige handpistolen en waarop ze gebaseerd zijn. Op de screenshot rechtsonder zien we Michael een pistool gebruiken waarvan we de naam wel al weten (dat was te zien op het wapenwiel in de gameplay-video), namelijk de AP Pistol, welk automatische salvo's afvuurt en uitgebreid kan worden met een extended clip van 22 kogels.

gallery_7284_229_116975.jpg

gallery_7284_229_25975.jpggallery_7284_229_7763.jpg

Boven: Michael draagt een pistool dat is gebaseerd op de Colt M1911

Linksonder: Trevor draagt een pistool dat is gebaseerd op de Beretta 92FS | Rechtsonder: Michael vuurt schoten met de AP Pistol

Submachinegeweren

Op het gebied van de (sub)machinegeweren hebben we tot nog toe niet veel nieuws gezien. Zowel de Micro Uzi, MP5 en de M4/Carbine Rifle hebben hun terugkeer gemaakt. De M4/Carbine Rifle staat met opzet onder dit kopje, want in het wapenwiel van GTA V stond hij in het slot van de submachinegeweren, en dus niet langer tussen de Assault rifles. Naast deze drie oude geweren is er echter wel één nieuw geweer, dat ten tonele verscheen op één van de officiële screenshots en later werd gebruikt in de gameplay-video. Zoals je op de onderstaande screenshot kunt zien gebeurde dat tijdens de helikopterachtervolging, na de missie waarin je moet abseilen van een gebouw om een persoon te ontvoeren (zie de screenshot hierboven). Dit submachinegeweer is gebaseerd op de IMI Travor CTAR-21. Wie kent hem niet? Overigens toont dit submachinegeweer overeenkomsten met de Assault SMG uit The Ballad of Gay Tony.

gallery_7284_229_17399.jpg

Het submachinegeweer dat is gebaseerd op de IMI Travor CTAR-21

Shotguns

Ook in de categorie shotguns zijn twee nieuwe wapens te ontdekken. De eerste lijkt misschien op de Combat shotgun uit GTA IV, maar is toch niet hetzelfde. De shotgun is - in tegenstelling tot de Combat shotgun uit GTA IV, welke gebaseerd was op de Remington Model 1100 TAC 4 - gebaseerd op de Mossberg 590A1 Tactical Tri-Rail. De tweede nieuwe shotgun is onderdeel van één van de drie wapens die alleen beschikbaar zijn na aanschaf van de Special of Collector's Edition. Hij is gebaseerd op de Kelteg KSG en heeft van Rockstar Games de naam Bullpup Shotgun meegekregen.

gallery_7284_229_9548.jpggallery_7284_229_1905.jpg

Links: Shotgun gebaseerd op de Mossberg 590A1 Tactical Tri-Rail | Rechts: De Bullpup Shotgun

Machine- en sluipschuttersgeweren

In het wapenwiel zijn de machine- en sluipschuttersgeweren gewoon onderverdeeld in twee verschillende slots, maar ik neem ze onder dit kopje toch even bij elkaar. In de categorie van de Assault rifles (machinegeweren) maakt traditioneel de AK-47 zijn terugkeer. Naast de AK-47 hebben we op de screenshots en in het beeldmateriaal sowieso twee nieuwe Assault rifles mogen ontdekken. De eerste is gebaseerd op de Colt AR-15 SBR en alhoewel die misschien op de M4 lijkt, is niets minder waar. De ingame versie van dit geweer kunnen we vanwege zijn ruige uiterlijk toch haast onder de Heavy artillery-categorie plaatsen. Het tweede nieuwe machinegeweer is gebaseerd op de MK-48 en ziet er opnieuw erg groot en ruig uit. Nu we deze twee nieuwe machinegeweren zien is het niet meer dan logisch dat de Carbine rifle is verplaatst naar de categorie submachinegeweer, want dit zijn toch wel zijn twee grote broers geworden.

In de categorie sluipschuttersgeweren hebben we drie nieuwe modellen kunnen ontdekken. De eerste is alleen nog maar te zien geweest in het wapenwiel, en hebben we helaas in de daadwerkelijke gameplay nog niet mogen aanschouwen. Het tweede sluipschuttersgeweer wordt door Franklin gebruikt in de abseil-missie, en is gebaseerd op de Barrett M82A1. Het derde sluipschuttersgeweer is alleen nog maar zichtbaar geweest in artwork van Trevor, en lijkt niet gebaseerd te zijn op één model, maar een mix van verschillende modellen.

gallery_7284_229_6467.jpggallery_7284_229_16900.jpg

gallery_7284_229_25042.jpggallery_7284_229_11187.jpggallery_7284_229_17135.jpg

Linksboven: Machinegeweer, gebaseerd op de Colt AR-15 SBR | Rechtsboven: Machinegeweer, gebaseerd op de MK-48

Linksonder: Sluipschuttersgeweer, gebaseerd op de Accuracy International AWM L115A3 | Midden onderin: Sluipschuttersgeweer, gebaseerd op de Barrett M82A1 | Rechtsonder: Sluipschuttersgeweer, gebaseerd op een mix van sluipschuttersgeweren

Groter, uitgebreider en gedetailleerder

Kunnen jullie het nog bijhouden? Ik in ieder geval al niet meer. Ook op het gebied van het wapenarsenaal heeft Rockstar Games grote stappen genomen. Zo te zien krijgen we keuze uit veel meer wapens dan in voorgaande GTA's. Dat niet alleen, alle wapens zien er nu veel gedetailleerder uit en we hebben zelfs de mogelijkheid om ze aan te passen naar onze wensen met keuze uit verschillende kleuren en attachments. En dan te beseffen dat de Minigun ook nog eens zijn rentree maakt... Alles in GTA V wordt grootser dan wat we ooit hebben mogen aanschouwen. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: met Grand Theft Auto V neemt Rockstar Games een grote stap, die de wereld van open world gaming op zijn grondvesten zal doen schudden. Daarmee sluit ik de Voorpret van deze week af, en zoals ik in de inleiding al vertelde: volgende week is het weer de beurt aan mijn collega @Jesperkaj. Graag tot dan!

Vergeet uiteraard niet om de rest van de MAF van deze week te lezen.

Voorgaande edities Voorpret:

Landschappen - Los Santos River - Snelwegen - De Blueprint van Los Santos - Los Angeles - Omgeving - Heists - Screenshot-analyse - Bezienswaardigheden - Gangs - De HUD - Verschillen, veranderingen en vergelijkingen - De Artificial Intelligence - Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTAGames.nl

Recommended Posts

Ezra24rct3

Mooi artikel weer! Ik ben benieuwd wat het volgende week wordt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Crazy-Ghost

Heel mooi artikel , had mij er niet zo in verdiept. Wist niet dat er verschillende handpistolen waren bijvoorbeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MegaPilot

Voor mij 1 van de interessantste Voorpretten. Keep it up!

Weeral tig dingen gelezen die ik nog niet wist, dat vind ik nou zo goed aan Voorpret.._O_

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phoenyxar

Ta-ta-ta-ta-ta-ta!

Meer moet er niet gezegd worden. Wapens, dames en heren! :D

Nee hoor, goed geschreven. We kijken uit naar volgende week! Ik wil vooral nog een AA-12 zien, dat was een leuk wapen voor off-mission.

Share this post


Link to post
Share on other sites
-Matthijs-

Weer een top artikel! icon_mrgreen.gif Wat een spuuglelijk wapen ook, die CTAR-21. Een deel van de wapens ziet er behoorlijk 'modern' uit, alsof ze rechtstreeks uit Ghost Recon o.i.d. komen. GTA gaat met zijn tijd mee natuurlijk, maar ik knal persoonlijk liever met de traditionele wapens (M16, AK, Uzi, Desert Eagle, etc.).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jacky-2007

Weer zeer grote complimenten van mijn kant, weer goed geschreven en zoals anderen ook al aangeven, je hebt weer dingen weten te vinden die mij tot nu toe waren ontgaan.

Ik ben zelf een erg groot fan van handwapens. In RDR zit de automatic pistol, waarvan ik zeker hoop dat deze als "classic" terugkomt in GTAV. Witte grip, zilveren schacht en trekker. Prachtig wapen! Ik GTA IV ben ik verslaafd aan de Pistol, zelfs zo erg dat ik tijdens Clan Events in TBOGT veelal eerst op zoek ga naar een agent of bewaker om er één te kunnen bemachtigen. :D

Ik ben dus zeer verheugd nu te lezen dat het arsenaal op dit gebied zeer uitgebreid zal zijn! In reactie op -Matthijs-, gezien de legerhelicopter heb ik goeie hoop dat er ook een dergelijk uniform in het spel zit om aan te trekken. Mocht ik mezelf daar in kunnen hijsen met Michael, Franklin of Trevor, dan zal ik zeker gebruik maken van de wapens "die eruit zien alsof ze rechtatreeks uit Ghost Recon kunnen komen". :puh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
niko.bellic

Mooi artikel, ik krijg steeds meer zin om Gta V te spelen.

Ga zo door!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robin02

Inderdad ik volg het ook niet meer.

Maarja we merken van zelf wel wat het fijnste leukste of beste wapen is :puh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
TerrorMau5

ik verwacht sowieso nog wel de klassieke AK en de Dessert Eagle >:puh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guardian1980

Ik moet bekennen dat ik me nooit zo heb verdiept in de wapens tijdens het spelen van een GTA. Tijdens het spelen ontwikkel ik vanzelf een voorkeur voor bepaalde wapens, waarbij anderen eigenlijk niet meer gebruikt worden. Maar de keuze is weer reuze, dus ik ben benieuwd. Over het algemeen is de M4 mijn favoriete wapen, maar wellicht kom ik in GTA V andere pareltjes tegen waar ik nog meer van ga houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die Hard

Weer enorm veel dank voor jullie reacties! _O_

ik verwacht sowieso nog wel de klassieke AK en de Dessert Eagle > :puh:

Zoals ik in het artikel al vermeldde zullen die allebei terugkeren. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ASPHALT

Leuk artikel. :)

- De "M4" en de LMG benoemen vind ik wat voorbarig. De LMG is niet super goed te zien en bovendien vrij smooth voor een MK48. De AR-15 variant benoemen vanaf een artwork afbeelding is ook wat vreemd, in het bankoverval-stuk is een ingame variant te zien.

- Weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar ik mis wel de rest van het zware geschut. Er zijn screens met een RPG-7 en laast ook een met een Milkor Mark 14 (typische 'nade launcher met trommelmagazijn).

- AK is overigens een Chineese namaak, een Norinco Type 56-2 (San Andreas had ook een Type 56 btw)

Wat ik zelf hoop, is dat ze iets realistischer omgaan met de wapens in vergelijking met elkaar, en niet alles als een rechtstreekse upgrade behandelen. De AK is een mooi voorbeeld in voorgaande delen. Vaak is de "M4" even sterk, of in sommige gevallen zelfs sterker, en meer accuraat, meer range, ed. De AK vuurt IRL echter een grotere kogel af, en zou dus eigenlijk sterker moeten zijn, ten koste van de accuratesse. Ik hoop zelf op iets meer van dat soort verschillen, dus een keus tussen kracht en power zogezegd, of iets anders natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die Hard

- De "M4" en de LMG benoemen vind ik wat voorbarig. De LMG is niet super goed te zien en bovendien vrij smooth voor een MK48. De AR-15 variant benoemen vanaf een artwork afbeelding is ook wat vreemd, in het bankoverval-stuk is een ingame variant te zien.

Op WikiGTA worden de M4 en de Carbine Rifle omschreven als hetzelfde wapen, en aangezien we in het wapenwiel van GTA V al hebben gezien dat de Carbine Rifle terugkeert, legde ik automatisch het verband met de M4. Ik heb geen idee wat je bedoelt met LMG (Google toont afbeeldingen van de MK-48, dus misschien dat je het daar over hebt), maar zoals ik in het artikel aan gaf heb ik zelf geen verstand van wapens en leende ik daarvoor de kennis van leden van GTAForums.com. Daarnaast koos ik voor de artwork zodat je een wat gedetailleerder beeld van het wapen krijgt, blijkbaar verschilt het (volgens GTAForums.com-leden) niet met de ingame versie.

- Weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar ik mis wel de rest van het zware geschut. Er zijn screens met een RPG-7 en laast ook een met een Milkor Mark 14 (typische 'nade launcher met trommelmagazijn).

De RPG en Grenade Launcher zijn eigenlijk wapens die we in eerdere GTA's al eerder hebben gezien. De Grenade Launcher heeft wel een ander uiterlijk gekregen in vergelijking met TLAD en TBOGT, dus die had ik op zich kunnen bespreken, maar ervoor gekozen om het erbij te laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
olivierboel

gallery_7284_229_48603.jpg

Deze rubriek is geschreven door @Die Hard

Ik opende er vorige week al mee: de tijd vliegt, want we zijn alweer aangekomen bij de vijftiende Voorpret. Alhoewel we inmiddels langer dan een maand zitten te wachten op nieuwe informatie is de grootse promotie voor GTA V nu echt op gang gekomen. Interessant, maar de multiplayer-informatie laat nog altijd op zich wachten. Aan de vakantie van mijn collega @Jesperkaj komt deze week een einde, waardoor dit mijn laatste rubriek op rij is voordat hij de Voorpret van volgende week weer voor zijn rekening neemt. Laat ik die kans grijpen om deze week een (in ieder geval voor mij) interessant onderwerp uit te lichten:

WAPENS

Wapenwiel, statistics en attachments

In het artikel over de HUD heb ik jullie al kennis laten maken met het wapenwiel, in GTA V de vervanger van het gebruikelijke wapenvierkantje in de rechterbovenhoek van het scherm. Tevens konden we daar zien dat elk wapen nu over vier statistics beschikt: damage, fire rate, accuracy en range. Deze statistics kunnen worden verbeterd door middel van de zogenoemde attachments. De attachments waar men (afhankelijk van het wapen) uit kan kiezen zijn suppressors, scopes, laser sights, flashlights, grips en/of extended magazines.

gallery_7284_229_9979.jpggallery_7284_229_11417.jpg

Links: Franklin gebruikt een shotgun met een flashlight attachment | Rechts: Het gebruik van machinegeweren met suppressors tijdens een overval op Vangelico

Wapens verkrijgen

In een interview met IGN deed Leslie Benzies ("He’s been the producer on the series since it exploded into 3D in 2001, and as the head of Edinburgh development studio Rockstar North, he’s overseen no less than nine GTA games, not to mention Red Dead, LA Noire and Max Payne 3.") zijn verhaal over het verkrijgen van nieuwe en betere wapens, en vertelde dat je niet meteen alle wapens tot je beschikking zult hebben vanaf het begin van de game. Naarmate je vordert in de game zal je ook vorderen in de sterkte van de wapens die je in je bezit krijgt. Zoals Benzies zei: "Weapons are slightly different since we have to find a balance between giving the player freedom and giving them a challenge. Letting players have any weapon they want, whenever they want it, would make earlier missions less of a challenge and less satisfying. That being said, as the player makes progress through the game they will build up a satisfying arsenal."

Handpistolen

Elk specifieke wapen dat we tot nu toe hebben gezien benoemen is voor mij bijna onmogelijk, dus ik heb besloten me vooral te richten op de wapens die we niet in eerdere GTA's hebben gezien en worden geïntroduceerd in Grand Theft Auto V. Vooral het arsenaal aan handpistolen is door Rockstar Games goed uitgebreid, want tot nu toe hebben we maar liefst vijf verschillende handpistolen voorbij zien komen, waaronder de al bekende Pistol (met het design van GTA IV) en de Desert Eagle. Nu heb ik absoluut geen verstand van wapens, dus waar de overige drie handpistolen op gebaseerd zijn is mij een raadsel. Daarvoor leen ik de kennis van enkele leden van GTAForums.com, die dit wel hebben achterhaald. Op de screenshots hieronder zie je de drie overige handpistolen en waarop ze gebaseerd zijn. Op de screenshot rechtsonder zien we Michael een pistool gebruiken waarvan we de naam wel al weten (dat was te zien op het wapenwiel in de gameplay-video), namelijk de AP Pistol, welk automatische salvo's afvuurt en uitgebreid kan worden met een extended clip van 22 kogels.

gallery_7284_229_116975.jpg

gallery_7284_229_25975.jpggallery_7284_229_7763.jpg

Boven: Michael draagt een pistool dat is gebaseerd op de Colt M1911

Linksonder: Trevor draagt een pistool dat is gebaseerd op de Beretta 92FS | Rechtsonder: Michael vuurt schoten met de AP Pistol

Submachinegeweren

Op het gebied van de (sub)machinegeweren hebben we tot nog toe niet veel nieuws gezien. Zowel de Micro Uzi, MP5 en de M4/Carbine Rifle hebben hun terugkeer gemaakt. De M4/Carbine Rifle staat met opzet onder dit kopje, want in het wapenwiel van GTA V stond hij in het slot van de submachinegeweren, en dus niet langer tussen de Assault rifles. Naast deze drie oude geweren is er echter wel één nieuw geweer, dat ten tonele verscheen op één van de officiële screenshots en later werd gebruikt in de gameplay-video. Zoals je op de onderstaande screenshot kunt zien gebeurde dat tijdens de helikopterachtervolging, na de missie waarin je moet abseilen van een gebouw om een persoon te ontvoeren (zie de screenshot hierboven). Dit submachinegeweer is gebaseerd op de IMI Travor CTAR-21. Wie kent hem niet? Overigens toont dit submachinegeweer overeenkomsten met de Assault SMG uit The Ballad of Gay Tony.

gallery_7284_229_17399.jpg

Het submachinegeweer dat is gebaseerd op de IMI Travor CTAR-21

Shotguns

Ook in de categorie shotguns zijn twee nieuwe wapens te ontdekken. De eerste lijkt misschien op de Combat shotgun uit GTA IV, maar is toch niet hetzelfde. De shotgun is - in tegenstelling tot de Combat shotgun uit GTA IV, welke gebaseerd was op de Remington Model 1100 TAC 4 - gebaseerd op de Mossberg 590A1 Tactical Tri-Rail. De tweede nieuwe shotgun is onderdeel van één van de drie wapens die alleen beschikbaar zijn na aanschaf van de Special of Collector's Edition. Hij is gebaseerd op de Kelteg KSG en heeft van Rockstar Games de naam Bullpup Shotgun meegekregen.

gallery_7284_229_9548.jpggallery_7284_229_1905.jpg

Links: Shotgun gebaseerd op de Mossberg 590A1 Tactical Tri-Rail | Rechts: De Bullpup Shotgun

Machine- en sluipschuttersgeweren

In het wapenwiel zijn de machine- en sluipschuttersgeweren gewoon onderverdeeld in twee verschillende slots, maar ik neem ze onder dit kopje toch even bij elkaar. In de categorie van de Assault rifles (machinegeweren) maakt traditioneel de AK-47 zijn terugkeer. Naast de AK-47 hebben we op de screenshots en in het beeldmateriaal sowieso twee nieuwe Assault rifles mogen ontdekken. De eerste is gebaseerd op de Colt AR-15 SBR en alhoewel die misschien op de M4 lijkt, is niets minder waar. De ingame versie van dit geweer kunnen we vanwege zijn ruige uiterlijk toch haast onder de Heavy artillery-categorie plaatsen. Het tweede nieuwe machinegeweer is gebaseerd op de MK-48 en ziet er opnieuw erg groot en ruig uit. Nu we deze twee nieuwe machinegeweren zien is het niet meer dan logisch dat de Carbine rifle is verplaatst naar de categorie submachinegeweer, want dit zijn toch wel zijn twee grote broers geworden.

In de categorie sluipschuttersgeweren hebben we drie nieuwe modellen kunnen ontdekken. De eerste is alleen nog maar te zien geweest in het wapenwiel, en hebben we helaas in de daadwerkelijke gameplay nog niet mogen aanschouwen. Het tweede sluipschuttersgeweer wordt door Franklin gebruikt in de abseil-missie, en is gebaseerd op de Barrett M82A1. Het derde sluipschuttersgeweer is alleen nog maar zichtbaar geweest in artwork van Trevor, en lijkt niet gebaseerd te zijn op één model, maar een mix van verschillende modellen.

gallery_7284_229_6467.jpggallery_7284_229_16900.jpg

gallery_7284_229_25042.jpggallery_7284_229_11187.jpggallery_7284_229_17135.jpg

Linksboven: Machinegeweer, gebaseerd op de Colt AR-15 SBR | Rechtsboven: Machinegeweer, gebaseerd op de MK-48

Linksonder: Sluipschuttersgeweer, gebaseerd op de Accuracy International AWM L115A3 | Midden onderin: Sluipschuttersgeweer, gebaseerd op de Barrett M82A1 | Rechtsonder: Sluipschuttersgeweer, gebaseerd op een mix van sluipschuttersgeweren

Groter, uitgebreider en gedetailleerder

Kunnen jullie het nog bijhouden? Ik in ieder geval al niet meer. Ook op het gebied van het wapenarsenaal heeft Rockstar Games grote stappen genomen. Zo te zien krijgen we keuze uit veel meer wapens dan in voorgaande GTA's. Dat niet alleen, alle wapens zien er nu veel gedetailleerder uit en we hebben zelfs de mogelijkheid om ze aan te passen naar onze wensen met keuze uit verschillende kleuren en attachments. En dan te beseffen dat de Minigun ook nog eens zijn rentree maakt... Alles in GTA V wordt grootser dan wat we ooit hebben mogen aanschouwen. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: met Grand Theft Auto V neemt Rockstar Games een grote stap, die de wereld van open world gaming op zijn grondvesten zal doen schudden. Daarmee sluit ik de Voorpret van deze week af, en zoals ik in de inleiding al vertelde: volgende week is het weer de beurt aan mijn collega @Jesperkaj. Graag tot dan!

Vergeet uiteraard niet om de rest van de MAF van deze week te lezen.

Voorgaande edities Voorpret:

Landschappen - Los Santos River - Snelwegen - De Blueprint van Los Santos - Los Angeles - Omgeving - Heists - Screenshot-analyse - Bezienswaardigheden - Gangs - De HUD - Verschillen, veranderingen en vergelijkingen - De Artificial Intelligence - Sport

ben benieuwd er is zoveel te doen,ik kan niet wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...