Jump to content

San Andreas blijft hangen bij specifieke gebeurtenis


Foreigner97

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Sinds enige tijd loop ik telkens tegen een vreemd probleem op met San Andreas. Het komt er op neer dat mijn spel telkens op een bepaald moment, bij een bepaalde missie blijft hangen en daardoor vrijwel onspeelbaar wordt.

Het zit 'm in de missie High Noon. Hiervoor moet je naar het verlaten stadje Las Brujas rijden om de missie te starten. Echter, telkens als ik (ongeveer) hier aankom, begint het spel ongelooflijk te hangen en crasht hij na enkele seconden. Ik heb - naast een aantal keer de missie opnieuw spelen - van alles geprobeerd: een andere route genomen (ik kon de missie wel starten, maar tijdens de missie bleef het spel alsnog hangen) en het spel opnieuw geinstalleerd. Helaas mocht niets van dat baten.

Zelf begin ik te vermoeden dat het aan de savegame ligt. Ik probeer deze missie steeds te halen voor de forum-savegame. Andere missies werken wel prima, evenals gewoon rondrijden etc.

Overige informatie:

- Ik speel dus op versie 1. Officieel is mijn San Andreas van versie 2, maar ik heb 'm gedowngraded, mede om dan gedownloade savegames te kunnen laden/spelen

- Ik heb het probleem opgenomen, zie de spoiler:

En ja, dit is dus precies wat er gebeurt (en dus geen lag door het opnemen o.i.d.).

- Mocht het handig zijn, ik heb de details van het probleem gekopieerd uit het 'San Andreas reageert niet-schermpje', zie onderstaande spoiler:

Gebeurtenisnaam van probleem: AppHangB1

Naam van de toepassing: gta_sa.exe

Toepassingsversie: 0.0.0.0

Tijdstempel van toepassing: 00000000

Handtekening van vastlopen: a1ac

Type vastlopen: 2048

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.48

Landinstelling-id: 1043

Aanvullende handtekening 1: a1ac6e96659305b7e65231370dd37efa

Aanvullende handtekening 2: c8df

Aanvullende handtekening 3: c8df1db611ddae833dc53eab143ae692

Aanvullende handtekening 4: a1ac

Aanvullende handtekening 5: a1ac6e96659305b7e65231370dd37efa

Aanvullende handtekening 6: c8df

Aanvullende handtekening 7: c8df1db611ddae833dc53eab143ae692

Zelf word ik er niet veel wijzer van, maar wellicht dat jullie er iets mee kunnen.

Heeft iemand van jullie enig idee wat er aan de hand is?

Alvast hartelijk dank! :)

Groet,

Foreigner97

Bewerkt: door .Timothy
filmpje gefikst
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem gehad (niet bij een missie) en ik kwam erachter dat ik een bepaald stuk land had gemod met een soort enbseries maar dan met .img bestanden, nadat ik gta sa opnieuw had geïnstalleerd was het opgelost.

Dus ik heb 2 vragen:

1) heb je de game gemod?

2) kun je het filmpje openbaar maken, ik zie telkens deze video is privè

Bewerkt: door JaggysModz
Link to comment
Delen op andere websites

Oeps, mijn fout. Als het goed is kun je 'm nu zien:

Oh, en ik heb niks gemod. Sterker nog: ik heb het spel zo'n 15 minuten voor het plaatsen van dit topic opnieuw geinstalleerd (wat dus geen effect had). :puh:

In ieder geval, bedankt voor je reactie! :)

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem met de savegame van forum-savegame. Ik reed altijd langs Area 69 en dan door de boog naar Las Brujas, waar ik de missie normaal kon starten. In het begin kon ik ook nog rijden, maar toen ik bij de berg dichtbij Regular Tom (die geiser) naar beneden wil rijden, begint het spel ongelooflijk hard te haperen.

Lijkt me inderdaad te liggen aan de savegame die corrupt is, want eerder kon ik een andere missie ook niet spelen.

Is ook in dezelfde bocht die jij aanduidt, er iets voor zelfs.

Denk dat de enige oplossing is om Polansky voor dat stuk al dood te krijgen, wat haalbaar moet zijn normaliter.

Zal het eens proberen bij de savegame.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Maar, als het een forum savegame is, zal iedereen die begint bij een eerdere missie van dezelfde savegame (vanaf waar het corrupt is) zal die er ook last van hebben, dat wordt dus alle savegames vervangen! WELP!

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben het over het spel hier, niet over de savegames die hier op het forum beschikbaar zijn gesteld bij elke missie. Die zijn op voorhand gecontroleerd en zijn niet corrupt.

Heb net High Noon kunnen uitspelen op de corrupte savegame. Je moet Polansky gewoon een zetje naar rechts geven als hij naar links wilt, dan gaat hij verder naar rechts rijden en passeert hij die bocht niet.

Als ik echter na de missie de bewuste bocht passeer, begint SA weer te haperen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dan zal het dus wel aan de savegame liggen. Nou, mooi dat het toch nog enigszins te omzeilen valt, hopelijk zal de desbetreffende save verder niet al te veel problemen vertonen verder.... :puh:Bedankt voor alle reacties! :)

Oh, en Dipsie: Deze Forum-Savegame bedoel ik, voor de duidelijkheid.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...