Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Online video donderdag online!


Goed nieuws voor ons GTA5 fans! Aanstaande donderdag zal eindelijk meer bekend worden over het multiplayer gedeelte van Grand Theft Auto V. Het multiplayer gedeelte zal de naam Grand Theft Auto Online gaan bevatten. Zo ver bekend zullen iedergeval diverse multiplayer modi uit Max Payne 3 in het spel zitten. Rockstar Games kennende zullen er nog vele nieuwe online multiplayer modi volgen.

gallery_1_5_53007.jpg

De Grand Theft Auto Online video zal donderdag 15 augustus om 16:00 online te zien zijn op GTAGames.nl.

Bron: Rockstar Games

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Prima logo, hoor. Lekker basic. Wellicht lijkt het wat vluchtig in elkaar geflanst, maar daar stoor ik me aan: ik houd me liever bezig met hetgeen het logo representatief voor staat. :D Wel wat vreemd dat er niets van GTA V zelf terug te vinden is in het logo, wellicht horen we daar meer van.

Maar goed, multiplayer dus. Ben benieuwd naar hoe uitgebreid het zal zijn: de game-modussen in IV bevielen me wel. :) Nou ja, op het moment dat ik GTA V in mijn PC kan stoppen zal mijn focus eerst op de singleplayer liggen, maar daarna is het altijd leuk om je bezig te houden met de multiplayer-features. Gaaf! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nog een geparkeerd domein met een gelijkaardige naam dat Rockstar Games wellicht wel wil over kopen. puh2.gif

Als Rockstar Games dat domein wou hebben dan hadden ze je denk ik al gedwongen het domein af te staan in verband met het gebruik van een van hun merknamen. :puh:

Anyways, can't wait! :*D Het enigste wat me al blij maakt is dat we met een stuk meer mensen online gaan kunnen. :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben niet echt een multiplayer speler maar ik kan natuurlijk weer kijken of ik nieuwe voertuigen zie. :D

En je ziet wat meer van de map. En misschien zal ik ook wel multiplayer doen maar met gta IV heb ik dat

heel weinig gedaan. Maar met San Andreas juist weer wel. Maar het gaat meer om dat hele xbox live gebeuren

waar ik niet mee bezig ben. Laat dat filmpje mij maar overtuigen. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...