Jump to content

Youtube Probleem < Autersrecht


claud

Recommended Posts

Goedendag iedereen,

Ik ben er gisteren achtergekomen dat een youtube user (TedTnly) al mijn video's upload en hier geld mee verdient, ik heb geen idee wat ik moet doen nu en ik heb al een copyright claim gestuurd, wat ook al niet helpt en deze gebruiker reporten lukt niet. nu kan ik google ook niet telefonisch bereiken en heb ik facebook geprobeerd. Ik heb nu echt hulp nodig want ik wil dit het liefst zonder een juridische procedure oplossen. Indien dit niet mogelijk is zit er niks anders op dan een rechtzaak aan te spannen tegen deze gebruiker en ik ga dan ook een schadevergoeding eisen aangezien youtube mijn inkomsten bron is.

Bvb dank - claud

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.youtube.com/copyright_complaint_form

Deze form gebruikt, of gewoon onder de video geflagged voor copyright infringement? De form is veel beter, en laat je de url van de gekopiëerde video invoeren samen met jouw eigen video zodat ze makkelijk kunnen vergelijken of je claim klopt. Binnen een aantal dagen worden de video's dan neergehaald. Krijgt de gebruiker drie strikes, dan wordt heel zijn account weggehaald.

Maar denk maar niet dat ie veel geld verdient met z'n <1000 views per video hoor. Overigens moet je hier zo zwaar niet aan tillen met 'juridische procedures' enzo, áls dat al mogelijk is voor een zaak als dit, dan wil je niet weten wat voor een dure soep het kan worden. Ik denk namelijk niet dat jij je inkomsten van YouTube aangeeft aan de belastingen. :+

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

@Joriz als alles zo makkelijk zou zijn dan zou ik hier niet om hulp vragen, op een een of andere manier kon ik hem geen report senden vanwege deze schending

@.Senne het is inmiddels opgelost met dit probleem, het account is gesloten wegens meerdere auteursrecht claims. En ik was serieus omdat hij mijn content gebruikte en er alsnog wel inkomsten mee verdiende, kijk, als ik iets upload met N*ggas in paris op de achtergrond heb ik direct gezeik en nu hoor je ze niet dus vandaar ik ook nogal pissed was. Het is iig opgelost.

@admin hier kan een slotje op

>>> Door Guardian1980: Ik zou het ook kunnen doen, maar ja, ik ben geen admin. Dus laat ik het maar open.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...