Jump to content
Joriz

10 jaar GTAGames.nl-actie - Win een spelcomputer, #GTAV en nog meer fantastische goodies!


Het is weer tijd voor een nieuwe fantastische actie van GTAGames.nl en deze keer is het wel een heel bijzondere actie. Omdat GTAGames.nl dit jaar maar liefst 10 jaar bestaat en omdat GTA V over een dikke maand uitkomt hebben we deze keer een extra grote hoofdprijs! Dit jaar geven we namelijk een PlayStation 3 spelcomputer weg, inclusief Grand Theft Auto V! Natuurlijk zou het geen GTAGames.nl-actie zijn zonder vele extra's, dus daarnaast zit er in de hoofdprijs ook Grand Theft Auto IV, inclusief Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City, het boek Art of Patrick Brown: Video Game Art & Character Design, een exclusieve GTAGames.nl-muismat, GTAGames.nl-pennen en GTAGames.nl-stickers. Ook zijn er maar liefst 10 troostprijzen weg te geven waarin alle GTAGames.nl-goodies zitten. Natuurlijk krijg je deze coole prijzen niet zomaar: ook deze keer dien je weer multiplechoicevragen in te vullen. De vragen gaan deze keer uiteraard over GTAGames.nl en GTAV!

gallery_1_5_85458.jpg

De 10 jaar GTAGames.nl-actie wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren, indien je nog geen lid bent, als je mee wilt doen. Meedoen kan HIER!

Inzenden kan tot en met zondag 8 september 2013.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De inzendingen blijven nog steeds binnenstromen smile3.gif

Ik heb vandaag even een mooi fotootje met effectje geschoten van de PS3 in de hoofdprijs. Het gaat dus om de duurdere PS3 met 500 GB aan schijfruimte zodat je al je savegames downloadable content en andere spellen kan opslaan zonder dat je meteen iets hoeft te wissen.

post-1-0-03254100-1377199881.jpg

Mocht je nog niet mee hebben gedaan met de 10 jaar GTAGames.nl-actie dan heb je nog t/m zondag 8 september om mee te doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een vraag, kan ik ergens zien of mijn inzending gelukt is? Als ik op de quiz pagina kijk kan ik namelijk een inzending doen, maar ik heb al meegedaan.. nopompom.gif

Je inzending is correct binnengekomen smile3.gif

Als het goed is moet je als je nog een keer de pagina bezoekt de melding zien dat hij al is verzonden, al doet hij dat nu met de huidige methode nog niet altijd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De inzendingen blijven nog steeds binnenstromen smile3.gif

Ik heb vandaag even een mooi fotootje met effectje geschoten van de PS3 in de hoofdprijs. Het gaat dus om de duurdere PS3 met 500 GB aan schijfruimte zodat je al je savegames downloadable content en andere spellen kan opslaan zonder dat je meteen iets hoeft te wissen.

post-1-0-03254100-1377199881.jpg

Mocht je nog niet mee hebben gedaan met de 10 jaar GTAGames.nl-actie dan heb je nog t/m zondag 8 september om mee te doen.

Gaaf :)!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We zitten inmiddels op een record aantal inzendingen. Ze blijven nog steeds binnenlopen. Ik ontvang nog wel eens wat vragen dus daarom beantwoord ik ze ook nogmaals hier:

Tot wanneer kan ik inzenden?

Inzenden kan tot en met zondag 8 september 2013.

Hoe vaak mag ik inzenden?

Iedereen mag één keer inzenden. Alle potentieel winnende inzendingen worden gecontroleerd op wat volgens het reglement niet is toegestaan.

Wanneer is de uitslag?

De uitslag zal enkele dagen na de sluiting van de inzending zijn. dus ruim voor de release van GTAV op 17 september 2013. Mocht je dus niet hebben gewonnen kan je dus altijd nog voor de release beslissen een Xbox 360 of Playstation 3 met GTA5 aan te schaffen.

Wanneer ontvang ik mijn prijs?

Indien je hebt gewonnen met de actie ontvang je de prijzen voor de release van GTA5, je kan dus dan al je gewonnen PS3 opwarmen met GTA4. GTA5 wordt apart nagestuurd aangezien we die je niet voor de release kunnen geven.

Ook de troostprijzen zullen zo snel mogelijk na de uitslag worden verzonden.

Kan ik nog meedoen met de actie?

Indien je nog niet hebt meegegaan met de 10 jaar GTAGames.nl-actie kan je hier meedoen! Inzenden kan tot en met zondag 8 september 2013.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een poging gedaan. Ik heb het idee dat ik alle vragen goed heb, behalve de vragen die over het forum gaan. Maarja, dat is logisch want ik ben pas sinds kort lid. :) Hopelijk win ik die PS3 want dan kan ik die luidruchtige windturbine van een Xbox 360 opbergen. En daarnaast ook nog eens gratis multiplayer via PSN i.p.v. Xbox Live.

Prachtige actie en uiteraard van harte gefeliciteerd! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toch ook even een reactie plaatsen. Ik ben ook nieuw op dit forum en heb wel ook een poging gewaagd :D (sommige vragen niet te doen voor een newbie..)

Maargoed wie niet waagt die niet wint!

Leuk ook om op deze manier meer van jullie site te weten te komen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...