Jump to content

Crazy-Ghost

Recommended Posts

Ik denk dat jullie het probleem wel kennen, bij The Lost and Damned.

Je verdient relatief weinig met missie's. Hoe verdienen jullie je geld?

Ik ben slecht in armpje drukken en met intercafé's overvallen krijg je maar iets van 50 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind een Securicar (van Gruppe Sechs) en laat 'm ontploffen ( Ram er gebouwen mee en andere auto's totdat 'ie in de fik staat en dan eruit springen) dan komt er zo'n $1000 op de grond.

Als je het et een granaat doet welke ook $1000 duur is, verdien je er niks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Geld kun je voornamelijk verdienen met (zij)missies. Ik weet niet hoe ver je bent, maar probeer Angus' Bike Theft of Stubbs' Dirty Laundry maar eens. Het is niet veel, maar het levert altijd wat op. Ook kunnen races op een gegeven moment winstgevend zijn.

Daarnaast moet ik je zeggen dat je in TLaD in de regel inderdaad weinig geld krijgt door missies, maar in feite heb je het geld ook niet zo snel nodig. Immers: wapens (daar zul je je geld hoofdzakelijk aan moeten spenderen) kun je voor een schappelijk prijsje krijgen bij Terry,

In het begin kan dat echter zelfs nog wat te duur zijn (wellicht is dat het concrete probleem waar je tegenaan loopt), maar dan kun je jezelf voorzien in wapens door ze te vinden in Liberty City. Bovendien krijg je door het spelen van sommige missies ook enkele wapens in je bezit. En oprapen van doodgeschoten vijanden is uiteraard ook een optie.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...