Jump to content

[Online] Voertuigen


Jesperkaj

Recommended Posts

Het lijkt erop dat de grote vliegtuigen ook gewoon gebruikt kunnen worden? Tenminste, in de gameplay zag ik zo'n groot cargovliegtuig. Weet alleen niet met 100% zekerheid te zeggen of het ook zo is.

Heb in elk geval echt heel veel voertuigen gezien, ook weer een heel aantal nieuwe. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Die garage met voertuigen... holy... Wel een drietal verschillende aangepaste Infernus'en daar. Er zijn een aantal nieuwe voertuigen te zien. Bullet GT is terug (weet niet zeker of we die al hebben gezien, dus zeg het maar)

De Bullet GT was inderdaad al te zien in de gameplay trailer.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik zojuist de gameplay video nog even bekeek zag ik op 0:37 een voertuig dat erg sterk op een Mini Cooper lijkt. Wat denken jullie? Als de Mini (misschien onder de naam Brit zoals in GTA Advance) effectief in het spel zit, dan weet ik al wat mijn favoriete voertuig zal worden. In hetzelfde fragment trouwens ook een blik op de voorkant van het voertuig dat op de Bugatti Veyron gebaseerd is

post-16696-0-98404800-1376690588.png

post-16696-0-68034500-1376691422.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Perfect materiaal om met een uit de kluiten gewassen Jeep te verpletteren.

De Brit (of Myni :7 ) zou best een goede toevoeging zijn, het is een populair autootje en het past wel bij de LS-sfeer, zeker als cabrio. Ben ook zeer benieuwd naar hoe hij gaat aanvoelen. Op dat vlak interesseren vooral kleine auto's me. De Futo en de Rhapsody zijn het kleinste auto's die we tot nog toe hebben gekend, dat brengt altijd een speciale manier van rijden met zich mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...