Jump to content

Wapens


.Timothy

Recommended Posts

Een screenshot van het wapenwiel, ik heb er zelf niet veel verstand van. Maar misschien zijn er wel een aantal nieuwe wapens te zien. Ook kun je via het wapenwiel zien of je een parachute hebt :puh:

bg3d4i.png

Bewerkt: door ShootDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je wapenhud of wapenset kan wijzigen, op het screen (@ shootDaan) zie je 3/3 staan, dus je beschikt 3soorten pistols die je zelf kan kiezen welk basis blijft.

Ik geloof dat dat de weapon mods zijn, dus dat je kunt kiezen tussen (bijvoorbeeld) een silencer of een extended magazine.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je wapenhud of wapenset kan wijzigen, op het screen (@ shootDaan) zie je 3/3 staan, dus je beschikt 3soorten pistols die je zelf kan kiezen welk basis blijft.

Ik geloof dat dat de weapon mods zijn, dus dat je kunt kiezen tussen (bijvoorbeeld) een silencer of een extended magazine.

De wapens kan je inderdaad in hetzelfde slot wisselen. In de screen heeft de persoon dus 3 verschillende handwapens beschikbaar. Hetzelfde wapenwiel als in RDR. ;)

Wapenmods worden aangegeven door verlichte onderdelen op het wapen zelf in het plaatje van het wapenwiel. Dat was te zien in de singleplayer video. Het is dus even de vraag of wapenmods wel in de multiplayer zitten. Ik verwacht van wel, maar voor deze persoon nog niet.

Wat mij vooral opviel was.. Dat ze hetzelfde zijn als in singleplayer, ik geloof niet dat ik nieuwe wapens heb gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook niet dat er verschillende wapens zijn in de online en offline versie van de game. Ik ga ervan uit dat Rockstar het spel zo origineel mogelijk wilt houden, en dus veel van de singleplayer over gaat nemen bij de online versie. Ik hoop het tenminste, zodat we niet voor verrassingen komen te staan met nieuwe wapens, andere safehouses etc.

Het zou trouwens wel geniaal zijn als je gelijk hebt, Jacky, over het wapenwiel. Dat zou betekenen dat je erg veel wapens bij je kunt hebben. Ideaal voor tijdens missies. Kan je een beetje prutsen met welk wapen het beste is voor bepaalde situaties. Ik denk trouwens dat zoiets mogelijk is geworden doordat er nu drie hoofdpersonen zijn in de game, welke allemaal hun eigen favoriete wapens gebruiken. Ook maar een gokje hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...