Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Online: Gameplay Video


Na een zeer mooie video van het singleplayer gedeelte van GTAV mogen we eindelijk kennis maken met het multiplayer gedeelte in GTA5! Het multiplayer gedeelte heeft de naam Grand Theft Auto Online en bevat vele modi en gestructureerd en ongestructureerde opties zoals in de onderstaande video is te zien. De multiplayer ervaring is dus veel breder dan ooit en veranderd Grand Theft Auto V in een MMO waarbij je eigenlijk kan doen en laten wat je wilt!

Grand Theft Auto Online zit gratis inbegrepen bij Grand Theft Auto V en komt online op 1 oktober. Grand Theft Auto V ligt op 17 september in de winkels voor Playstation 3 en XBox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er super vet uit... Dat zelf creëren van races, wat lijkt dat enorm op de manier waarop DYOM werkt. puh2.gif

Volgens mij hebben ze ook heel veel gekeken naar de mod-community van gta san andreas (waaronder DYOM) voor inspiratie. Je kan nu bijvoorbeeld ook in dat militaire transport vliegtuig. (tenzij die piloot een npc is natuurlijk en het scripted is).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De multiplayer is echt 'to the next level' gebracht.

Al die mogelijkheden! Niet meer normaal!

En als je met wat vrienden speelt en je hebt een beetje fantasie/creativiteit kan je er eem heel leuk rpg spel van maken.

Of met dat customizen van tdm battles kan je bijv melee tdm matches houden

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er geniaal uit, Rockstar Games did it again! Goose bumps bij het kijken, meerdere keren zelfs. :engel: Ze hebben heel wat geleerd uit GTA IV, het somber sfeertje wat opgekrikt richting die van GTA SA, veel meer kleur, het lijkt me gewoonweg veel gezelliger! En de mogelijkheden lijken me ongelimiteerd, in tegenstelling van zijn voorganger, namelijk het grauwe IV. Wat ik uiteraard jammer vind is dat er maar maximum 16 spelers aanwezig kunnen zijn, ik had gehoopt op meer, maar dit waren we al gewend voor de console (max. 16 spelers voor GTA IV op de console en 32 voor de PC). Ik hoop alleen maar dat ze het zo snel mogelijk voor de PC uitbrengen, ze zullen dat sowieso doen, maar de vraag is wanneer...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel grappig dat veel aspecten van SA-MP nu terug komen in GTA Online. Wat je vaak zag in San Andreas Multiplayer zijn de roleplay servers waarbij je dus ook een eigen huis/auto kon bezitten. Zeer vet dat ze dit nu dus ook toepassen in de nieuwe GTA!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel grappig dat veel aspecten van SA-MP nu terug komen in GTA Online. Wat je vaak zag in San Andreas Multiplayer zijn de roleplay servers waarbij je dus ook een eigen huis/auto kon bezitten. Zeer vet dat ze dit nu dus ook toepassen in de nieuwe GTA!

Ja, ik vind Roleplay ook wel leuk op SA-MP. Maar met dit hoop ik om minder te kunnen gamen op mijn PC en meer op de toekomstige PS3 :puh:

tumblr_mmy7173cTR1ry4q0lo1_500.gif

Dat was mijn reactie maar dan vijfhonderd keer zo erg :7

Jammer dat het pas op 1 November online is, Ik ben die dag wel helemaal HAPPY! :bier:

Oktober* :7 Heel maandje eerder, een maand minder te wachten :D

Vind het wel goed van hun dat ze een maand later doen voor de Multiplayer :$

Bewerkt: door Extreem

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De multiplayertrailer ziet er vet uit, alleen ik dacht eerst dat het een soort MMO zou worden met minimaal 64 man in de wereld. Volgens gamekings kan je er maar met 16 man in, het heeft nog steeds veel weg van de gewone multiplayer die in GTA IV zit maar dan met een soort van verhaaltje erin wat ik in de trailer heb kunnen zien. Maar ik weet nu al dat ik het niet ga spelen, ik speel GTA enkel en alleen voor het verhaal. En dan het verhaal 2 keer achter elkaar uitspelen om mee te beginnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...