Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Online: Gameplay Video


Na een zeer mooie video van het singleplayer gedeelte van GTAV mogen we eindelijk kennis maken met het multiplayer gedeelte in GTA5! Het multiplayer gedeelte heeft de naam Grand Theft Auto Online en bevat vele modi en gestructureerd en ongestructureerde opties zoals in de onderstaande video is te zien. De multiplayer ervaring is dus veel breder dan ooit en veranderd Grand Theft Auto V in een MMO waarbij je eigenlijk kan doen en laten wat je wilt!

Grand Theft Auto Online zit gratis inbegrepen bij Grand Theft Auto V en komt online op 1 oktober. Grand Theft Auto V ligt op 17 september in de winkels voor Playstation 3 en XBox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De multiplayertrailer ziet er vet uit, alleen ik dacht eerst dat het een soort MMO zou worden met minimaal 64 man in de wereld. Volgens gamekings kan je er maar met 16 man in, het heeft nog steeds veel weg van de gewone multiplayer die in GTA IV zit maar dan met een soort van verhaaltje erin wat ik in de trailer heb kunnen zien. Maar ik weet nu al dat ik het niet ga spelen, ik speel GTA enkel en alleen voor het verhaal. En dan het verhaal 2 keer achter elkaar uitspelen om mee te beginnen.

Een verhaaltje in de multiplayer? :7 Dat is juist compleet het tegenovergestelde. Je kan met zijn 16en vrij rondlopen en doen en laten wat je wilt, totaal geen verhaallijn die je moet volgen. Het enige wat er uit de verhaallijn terug te vinden is, zijn een aantal personages, maar die gaan je dan niet vertellen wat je moet doen. Je hebt echt niet op zitten letten! Of Gamekings heeft het compleet verkeerd, maar dan doen ze hun werk wel erg slecht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

(..) Maar ik weet nu al dat ik het niet ga spelen, (..)

Wat een bekrompenheid. Eerst zelf geproefd hebben en dan pas oordelen of je iets lust. :t

GTA Online wordt feitelijk de singleplayer maar dan zonder verhaal, maar mét andere echte spelers in de stad. Verder komt er superveel gameplay uit de SP over naar MP. Dat vindt je toch leuk? Anders speel je de SP geen twee keer. :7

Ik zou zeggen Sjaak, niet zo gauw die deur dichtgooien man, eerst een paar keer aan den lijve ondervinden en dan pas oordelen of het wat voor je is of niet. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA Online wordt feitelijk de singleplayer maar dan zonder verhaal, maar mét andere echte spelers in de stad.

Ik had eerlijk gezegd toch een andere indruk daarover, zeker omdat Leslie Benzies had aangegeven dat GTA Online zich een korte tijd voor de singleplayer van GTA V zou gaan afspelen. De aanwezigheid van personages als Lamar en Ron wijzen wat mij betreft toch ook wel een beetje op een verhaallijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...