Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Online: Gameplay Video


Na een zeer mooie video van het singleplayer gedeelte van GTAV mogen we eindelijk kennis maken met het multiplayer gedeelte in GTA5! Het multiplayer gedeelte heeft de naam Grand Theft Auto Online en bevat vele modi en gestructureerd en ongestructureerde opties zoals in de onderstaande video is te zien. De multiplayer ervaring is dus veel breder dan ooit en veranderd Grand Theft Auto V in een MMO waarbij je eigenlijk kan doen en laten wat je wilt!

Grand Theft Auto Online zit gratis inbegrepen bij Grand Theft Auto V en komt online op 1 oktober. Grand Theft Auto V ligt op 17 september in de winkels voor Playstation 3 en XBox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er goed uit. Niet echt iets spectaculairs nieuws gezien, maar meer nog een bevestiging van hoe goed de game wel niet is. Eigenlijk is het gewoon 1 grote roleplay game waarin het mogelijk is ook klassieke mp-modes te doen. :puh:

Bewerkt: door Bierbuikje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar jullie vinden het niet vaag ofzo dat er maar 16 players mogelijk zijn in 1 wereldje? Wat heb je aan al die dingen dan wat je allemaal kan als er zo weinig spelers zijn?

Voor een bankoverval heb je al genoeg met 5 man hoor. Als de AI goed zit, zijn die cops een pain in the ass. Niet nodig dat er nog eens 15 echte spelers je achtervolgen..

Trouwens, een TDM voeren is genoeg met 16 man. Het hangt gewoon af van het speelgebied.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar jullie vinden het niet vaag ofzo dat er maar 16 players mogelijk zijn in 1 wereldje? Wat heb je aan al die dingen dan wat je allemaal kan als er zo weinig spelers zijn?

Voor een bankoverval heb je al genoeg met 5 man hoor. Als de AI goed zit, zijn die cops een pain in the ass. Niet nodig dat er nog eens 15 echte spelers je achtervolgen..

Trouwens, een TDM voeren is genoeg met 16 man. Het hangt gewoon af van het speelgebied.

15 waarvan 5 spelers ook nog eens de vijand helpen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die level editor ziet er heel tof uit. Vraag me af hoe ze de huizen dinges gaan doen, ziet er een beetje uit als in TDU2, wat wel vet is opzich... Ook leuk dat ze West Coast Customs na hebben gebouwd als mod shop. Erg tof allemaal....

Maarrrrr...

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit redelijk gaat draaien op de (7 jaar oude!) consoles. Blijkt ook wel uit sommige reviews waarin texture popping al een probleem is(en meeste reviewers noemen zulke dingen niet eens, dus 't moet best wel erg zijn)... Snap dan ook niet hoe een game dev zo dom kan zijn dat ze een game zo groot en episch niet gewoon voor de PC developen en naar de consoles porten. Als ze dan zo`n epische game willen maken, gebruik dan ook gewoon 't platform waarom je 't meeste kan, dan krijg je toch helemaal een uitzonderlijk toffe game, ipv iets waarbij je toch compromisen hebt moeten sluiten... Als ze zo veel met deze consoles claimen te kunnen, dat moet het op de PC toch helemaal vet te maken zijn... En nu gaat er iemand op me reageren en zeggen dat ie dan gepirate wordt... Ja leuk enzo, maar misschien moeten ze is een beetje moeite in goeie DRM steken dan? EA kan dat toch ook?! Battlefield 3 is vrij lastig te piraten bijvoorbeeld... Piracy is sowieso een service probleem, zolang ze op Steam releasen valt dat dus echt wel mee(en als je zo graag een hoesje met een kaart wil, dan zou je `m ook niet downloaden :puh:).

Vind het trouwens wel een domme move van Rockstar om de multiplayer pas te enablen `n week na de game... Snappen ze echt niet dat mensen willen exploren met vrienden? Echt lomp gewoon...

I don't know, maar ik begin een beetje een hekel te krijgen aan Rockstar's manier van zaken doen... Eerst die zeppelin die je alleen krijgt met een pre-order, dan al die special edition exclusive onzin. Dan zeggen dat je pas multiplayer krijgt `n week na de release, puur zodat mensen de storyline gaan spelen voor ze online gaan doen, en dan ook nog geen PC voor een spel dat overduidelijk zo veel content heeft dat 't op de pc thuis hoort... Dat ze dat nou met GTA IV niet deden, ok... Toen waren consoles dan ook nog vrij nieuw enzo, en IV had niet zo verschrikkelijk veel nieuwe features vergeleken met z`n voorganger(in fact, eigenlijk geen één, op physics en graphics na), dus dat is opzich nog wel te verklaren met piracy en zo. Maar nu zijn die dingen 7 jaar oud, en dan ga je zo`n uitgebreid spel maken... (En om dan nog maar te zwijgen over de kwaliteit van de port straks...).

Sorry, kan er niet zo heel enthousiast meer over worden :/

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit had ik absoluu niet zien aankomen..

Ik dacht eigenlijk dat de multiplayer niet veel ging verschillen van de vorige, maar wat heb ik mij daarin vergist.

Deze multlayer is echt veel beter uitgewerkt en geeft je eigenlijk meer het gevoel van een extra DLC te hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...