Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Ik zou in geen honderd jaar 94 euro neertellen om anderhalf uur op een te dikke Axl Rose te moeten wachten, hem huffend en puffend een paar nummers te horen zuchten, en na 30 minuten van het podium af te zien lopen.

:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

En Slowdive hebben hun eerste nieuwe single in jaren laten horen (paging Foreigner!)

Aangaande Arcade Fire: ik ben daar nooit echt ingekomen. Het zit absoluut goed in elkaar, maar ik voel er nooit echt iets bij. Een paar jaar terug stonden ze op (geloof ik) Pinkpop en ik heb die liveregistratie zitten kijken, maar het kon me niet heel erg boeien, moet ik zeggen. Thunderduck, welk van hun platen of specifieke nummers zou jij mij aanraden?

Link to comment
Delen op andere websites

Die single van Slowdive had ik al even beluisterd, en tering wat is dat ding slecht gemixed zeg.

Als je Arcade Fire niet leuk vind dan snap ik dat best, eigenlijk. Het is immers heel toegankelijke indie rock. Toch vind ik

en
gewoon keigoede nummers, ook al vond ik het album waar ze vanaf komen niet zo sterk. Rebellion (Lies) stond de vorige jaren steevast op nummer 1 in de Snob 2000, al was dit jaar Exit Music (For a Film) van Radiohead de nummer 1 in die lijst.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...