Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

  • 2 weken later...
6 uur geleden, ThunderDuck zei:

Ik geloof dat er geen bot in mijn lijf meer heel is, nu dat ik 2,5 uur recht voor de speakers bij een Swansconcert heb gestaan. Wat een volume, compleet kapotgetrild.

Haha daar heb je gelijk in. Vond je het wel nice? Ik vond die diepe bas op het einde wel vet, die trilde heftig. Had je oordopjes mee?

 

IMG_6334.thumb.JPG.8173cb252c23fe849b0665b315c97c92.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

46 minuten geleden, KoningJesper zei:

Haha daar heb je gelijk in. Vond je het wel nice? Ik vond die diepe bas op het einde wel vet, die trilde heftig. Had je oordopjes mee?

Ja, ik heb een paar siliconen oordopjes. Ik houd iets te veel van mijn gehoor om zonder oordopjes naar een concert als deze te gaan :puh:  Desonds had ik toen Thor z'n kickdrum voor het eerst gebruikte wel een 'wtf'-momentje. Net alsof er net een kanon naast me was afgevuurd. The Glowing Man was inderdaad een hoogtepunt, maar ik vond eigenlijk alles even goed.

Link to comment
Delen op andere websites

12 minuten geleden, ThunderDuck zei:

Ja, ik heb een paar siliconen oordopjes. Ik houd iets te veel van mijn gehoor om zonder oordopjes naar een concert als deze te gaan :puh:  Desonds had ik toen Thor z'n kickdrum voor het eerst gebruikte wel een 'wtf'-momentje. Net alsof er net een kanon naast me was afgevuurd. The Glowing Man was inderdaad een hoogtepunt, maar ik vond eigenlijk alles even goed.

Ja ik had ook even nog wat van die filteroordopjes gehaald en het was inderdaad alsnog enorm hard, maar het voegde wel veel toe aan de experience. Enorm vette ervaring

Link to comment
Delen op andere websites

@ThunderDuck, hoe vind je de nieuwe Slowdive-single, 'Sugar For The Pill'? Vind 'm zelf erg mooi, @Foreigner97 was ook fan. Laatst 'Pygmalion' nog eens in z'n geheel gedraaid en shit, wat een fantastisch album is het ook eigenlijk.

 

Nieuwe album van The Jesus And Mary Chain kon ik ook erg waarderen. Lijkt in niets op 'Psychocandy', heeft meer die alternatieve rocksound van 'Munki', maar wel een lekkere plaat, hoor. Nieuwe singles van Ride vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Op 15-5-2017 om 17:12, ThunderDuck zei:

Blijkbaar is Roger Waters bezig met een nieuw album, en deze single klinkt wel heel bekend in de oren:

 

 

Mother do you think they'll drop the bomb

 

Wat dacht je van deze.... :puh:

 

 

 

Het album is inmiddels uit. Er wordt sowieso ontzettend veel gehint naar eerder werk van PF, (met name van The Final Cut en Animals), zowel qua tekst als qua grooves en structuren van de nummers in het algemeen. Vergelijk de track 'Picture That' maar eens met 'Sheep' of 'Welcome to the Machine', bijvoorbeeld. 

 

Fijne plaat, overigens. Meer mensen die 'm al hebben beluisterd? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...