Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Hij is niet de enige die hem M&M noemt, ik dacht vroegah ook altijd dat ie M&M heette...

eminemmm.jpg

Hij heeft inderdaad erg mooie nummertjes. En dat is niet alleen door de Rapteksten, er zit ook mooie muziek (beats, zoals ze dat zo graag in die rapwereld willen noemen) achter;

Aangezien er op Youtube alleen slechte instrumentale versies waren van sing for the moment, hier is ie op grooveshark:

Overigens leuk dat we filmpjes in spoilers moeten plaatsen. Alsof je hele filmpjes moet laden :S Someone heared about linking?. Ik ga echt niet al die spoilers langs, terwijl er best leuke liedjes tussen kunnen zitten. "maar ik kan er niet omheen!?!?!" Ja, dat is juist de bedoeling lijkt me. Vooral als iemand 1 filmpje post... Daarom post men hier een filmpje. Overigens ben je toch gelimiteerd tot 5 filmpjes dacht ik.... Nu worden die berichten zo'n saaie bedoening.

Sorry, waar is m'n koffie.... :sigaar:

9789081502825_mi_tb_1.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens leuk dat we filmpjes in spoilers moeten plaatsen. Alsof je hele filmpjes moet laden :S Someone heared about linking?. Ik ga echt niet al die spoilers langs, terwijl er best leuke liedjes tussen kunnen zitten. "maar ik kan er niet omheen!?!?!" Ja, dat is juist de bedoeling lijkt me. Vooral als iemand 1 filmpje post... Daarom post men hier een filmpje. Overigens ben je toch gelimiteerd tot 5 filmpjes dacht ik.... Nu worden die berichten zo'n saaie bedoening.

Het is meer dat anders de hele pagina tien keer zo lang wordt, en aangezien het in dit topic voornamelijk om discussiëren gaat over onderwerpen in de muziek, lijkt het mij gunstig als je niet constant over allerlei filmpjes heen moet scrollen. En zoveel moeite is het nou ook weer niet om een paar keer op 'spoiler weergeven' te klikken. Dit geldt alleen voor embedded filmpjes, dus externe links zoals naar Grooveshark hoef je niet tussen spoilertags te posten.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

De laatste dagen eens wat meer in de psychedelische (rock)bands uit de jaren '60 gedoken. Bekendere namen als Iron Butterfly en Jefferson Airplane, maar ook wat meer obscure stuff zoals Ultimate Spinach, The West Coast Pop Art Experimental Band en The Creation. Een beetje gedateerd, maar wel lekker trippy.

Link to comment
Delen op andere websites

Whoohoo, Anthrax heeft een nieuw album gereleased, en wát voor één! De naam van het album is Aftershock - The Island Years. Gewoon een zeer sterk album. Nu ook te luisteren op Spotify :)\

Aftershock - The Island Years beluisteren op Spotify.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden :)

Bewerkt: door Dippie94
Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost!

In ieder geval, ik heb de laatste tijd vaak via mijn ShoutCastRadio via Winamp een klassieke muziekzender opstaan en dat bevalt prima.. gisteravond toevallig dit nummertje tegengekomen. Gelijk verkocht. :) Mooie afwisselingen in tempo en toonhoogte.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon naar Spotify, HTTP-link kopiëren (rechtermuisknop klikken) en die tussen de spotify-tags zetten. Zo dus:

..

Oja, laat ik dan maar meteen lekker nummertje verspreiden via Spotifai. :D

Wel leuk allemaal dat Spotify, als je een account hebt... Gewoon YT / grooveshark etc. voor mij dus.

Heerlijk nummertje om bij in slaap te vallen... :zz:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk nummertje. Helaas "maar" 4 minuten. Niet alleen openheid en rustgevende muziek, maar ook wat stukjes met wat meer 'passie' erin. Daarom houd ik nou zo van deze muziektopics eh, er komen zo veel leuke liedjes uit die ik niet ken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tof dat je ook naar klassieke componisten luistert, Cab. Filmcomponist Bernard Herrmann heeft ook mooie stukken. De soundtrack van Taxi Driver is geweldig.

Iemand het nieuwe album van The Fratellis al gehoord? Die gasten die in Nederland een monsterhit scoorden met Chelsea Dagger?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het aankomt op klassieke muziek kan er bij mij niks tegen de Canon van Pachelbel op.

Is nu ook eenmaal een zeer verspreide melodie, probeer maar eens te letten op het aantal reclamespotjes dat het gebruiken, al dan niet in een aangepaste versie. Heb er dan ook maar een spel van gemaakt om het elke keer te roepen wanneer ik het opmerk. Plaatselijk restaurant gebruikt het als beltoon van de telefoon, dus dat is ook wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen bekend, maar wel een lekker nummertje.

@Silverbyte: Net het eerste nummer van het album geluisterd en het is best goede muziek. Nu de rest maar eens luisteren. :D

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...