Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Joriz

'GTAV gestolen bij Rockstar Games!'

Afgelopen week is er 'ingebroken' bij het hoofdkantoor Rockstar Games in New York. Hierbij hebben drie mannen verkleed als ongediertebestrijders een exemplaar van Grand Theft Auto V gejat. Eén van de criminelen is zelfs zo brutaal geweest de complete inbraak te filmen en op internet online te zetten. In het filmpje hieronder is te zien hoe de criminelen op gewelddadige wijze inbreken bij Rockstar Games en daarna snel naar huis vluchten om GTA5 te spelen.

Bron:

GTAGames.nl

Recommended Posts

p-p

Damn,toen ik de titel van dit bericht zag dacht ik dat het een echt bericht was, maar na de eerste zin... Helaas. Wel een geniaal filmpje, stel je voor dat het echt zou zijn en dat je GTA V nú kon spelen....

GuitarGuy666

Sjonge, dat is wel heel erg om te zien. Ik denk dat ze bij rockstar nu aan het huilen zijn :(.

Visser23

Hahaha, prachtig filmpje. Ik dacht dat er serieus wat was gestolen haha.

thebig

Damn,toen ik de titel van dit bericht zag dacht ik dat het een echt bericht was, maar na de eerste zin... Helaas. Wel een geniaal filmpje, stel je voor dat het echt zou zijn en dat je GTA V nú kon spelen....

Denk niet dat iemand zomaar zou kunnen inbreken in het kantoor en er dan munt uit kan slaan zonder gepakt te worden. Zou gewoon voor persoonlijk gebruik zijn.

Grappig filmpje trouwens.

Dreamsszz

Haha wel mooi bedacht !

Ben benieuwd of die chick met der mobiel (ifruit) ook bij ons op het cd'tje komt te staan?

bolie

Mooie film, net echt. Ik schrok ook al tot ik het filmpje zag. Goed gemaakt en bijna overtuigend.

Dreamsszz

Zou de CD die je in het filmpje ziet de ECHTE cd zijn? :sigaar:

Ik denk het eigenlijk wel :puh:

Maar we never know till 17 sep

SNIPER44

Toen ik de titel las schrok ik wel even. :puh: Leuk filmpje om te bekijken, zou dat trouwens het echte kantoor van R* zijn in NY of nagemaakt?