Jump to content
Joriz

'GTAV gestolen bij Rockstar Games!'


Afgelopen week is er 'ingebroken' bij het hoofdkantoor Rockstar Games in New York. Hierbij hebben drie mannen verkleed als ongediertebestrijders een exemplaar van Grand Theft Auto V gejat. Eén van de criminelen is zelfs zo brutaal geweest de complete inbraak te filmen en op internet online te zetten. In het filmpje hieronder is te zien hoe de criminelen op gewelddadige wijze inbreken bij Rockstar Games en daarna snel naar huis vluchten om GTA5 te spelen.

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Geniaal filmpje! Echt iets wat je weer kan verwachten van Rockstar ^^

Maar security zal daar inderdaad wel beter zijn zodat niet elke homeboy die game kan jatten :D

Ik denk eerlijk gezegd niet dat iedere crimineel in Rockstar's hun kantoor inbreekt om GTA V te stelen. Maar als hun daar toch zijn, kunnen hun meteen wel even kijken welke games er binnenkort van hun komen. Agent bijvoorbeeld, nooit meer wat van gehoord. Hopen dat we nog iets horen daarover :$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aaaaah kut!

Ik dacht dat niemand ons gezien had, Blijken er camera beelden en een filmpje van een van ons online te zijn gezet!

Dit gaat mijn boekje te buiten :t

Nouja ik beken, ik was het....

MAAR HET WAS HET HELEMAAL WAARD :D

Dit spel is geweldig ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk filmpje! :D Alleen één foutje, ze stoppen die cd erin en kunnen meteen spelen. :puh: Je moet het eerst installeren :puh:

Voor spelletjes op PS3 en xBox360 hoef je niets te installeren... :puh:

Bij GTA IV moest je dit de eerste keer wel doen. :puh:

Maar het is eigenlijk maar een onbelangrijk detail in deze promo video.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou het spel dan ook daadwerkelijk zo starten met het bijhorend deuntje? En waarom blijft iedereen hier op het forum zo kalm over het PC-tekentje linksonder op het einde van dat filmpje en dan ook nog de zin 'PC game coming soon...' als je kijkt bij 'Over'. Komaan mensen, dit betekent toch wel iets. De kanaal 'jb .PRODUCTION' is in partnerschap met Rockstar Games, dus ik denk niet dat ze het voor de gein erbij hebben gezet. Just some wishful thinking. :$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...