Jump to content
Svenie

Win de GTA V uitvoering van de Bravado Banshee


Zojuist heeft Rockstar Games een nieuwsbericht online gezet, waarin ze ons laten weten dat ze in samenwerking met West Coast Customs een speciale 'one-of-a-kind' Bravado Banshee hebben samengesteld. Het gaat hier wel degelijk om een echt voertuig, en binnenkort krijgen we te horen wat we moeten doen om deze sportwagen te kunnen winnen. Word jij de gelukkige winnaar?

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Voor mensen die mee willen doen. Dit is een echte wedstrijd. Dus het betekend dat je het Roze papiertje in Bezit moet hebben en minimaal 18 jaar moet zijn. De rest kan het waarschijnlijk schudden. Maar wees niet getreurd. Mocht ik langs rijden in deze coole auto dan zwaai ik nog wel even naar jou. :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor mensen die mee willen doen. Dit is een echte wedstrijd. Dus het betekend dat je het Roze papiertje in Bezit moet hebben en minimaal 18 jaar moet zijn. De rest kan het waarschijnlijk schudden. Maar wees niet getreurd. Mocht ik langs rijden in deze coole auto dan zwaai ik nog wel even naar jou. :cya:

In de VS mag je vanaf 16 rijden en is het geen papiertje maar een pasje, dus vanaf 16 jaar. :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor mensen die mee willen doen. Dit is een echte wedstrijd. Dus het betekend dat je het Roze papiertje in Bezit moet hebben en minimaal 18 jaar moet zijn. De rest kan het waarschijnlijk schudden. Maar wees niet getreurd. Mocht ik langs rijden in deze coole auto dan zwaai ik nog wel even naar jou. :cya:

In je nieuwe bolie-de? :puh:

Gelukkig heb ik een rijbewijs, dus mocht dat een eis zijn om deel te mogen nemen, is dat geen probleem :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor mensen die mee willen doen. Dit is een echte wedstrijd. Dus het betekend dat je het Roze papiertje in Bezit moet hebben en minimaal 18 jaar moet zijn. De rest kan het waarschijnlijk schudden. Maar wees niet getreurd. Mocht ik langs rijden in deze coole auto dan zwaai ik nog wel even naar jou. :cya:

In de VS mag je vanaf 16 rijden en is het geen papiertje maar een pasje, dus vanaf 16 jaar. :cya:

Klopt, maar je bent niet in de VS, maar in Nederland en hier geld de Nederlandse wet. Ook zij moeten zich daaraan houden en zullen dus de regels wel moeten aanpassen naar gelang de wet van het Land waar je op dat moment woont. Tevens is de huidige formaat Rijbewijs een pasje, maar vermoedelijk zijn er ook nog wel mensen met wat roze papiertjes. :cya:

Bewerkt: door bolie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of word dit gewoon een Dodge Viper met Banshee logo's?

Nog nooit het programma 'Pimp my Ride' gezien? West Coast Customs kennende zullen ze er heus wel wat meer mee doen dan juist een logo erop zetten. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, en uiteraard ben ik ook gewoon van plan om deel te nemen aan deze actie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...