Jump to content

[SPOILER] Muziek/Radio GTA V gekraakt


Faenty.

Recommended Posts

Lezen op eigen risico, spoilers! Mensen hebben de sound files van GTA V gekraakt, en dus de radio stations.

>knip<

Wanneer ik streams/videos vind zal ik die hier posten. Denk eraan, gebruik spoilers.

Bewerkt: door Jesperkaj
Spoilers verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Hypotheticallyspeaking, als iemand een linkje zou willen om het te kunnen downloaden, zou iemand met de nickname Pwned. die misschien via skype/PB naar mensen kunnen sturen. Hypotetisch, natuurlijk.

Net de file gedownload. 41 uur aan radio

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Nja, die spoiler krijgt mijn click dus niet. :/

Hoop dan wel dat het fake is, of zoals thebig al zei, een troll van Rockstar.

Het is dus niet fake. Ik heb zelf de muziek eruit gehaald. De hele community zit nu de 42 uur (21 uur stereo) door te spitten om alles te ID'en.

De radio is trouwens niets meer dan een onbeveiligd MP3-bestand. Niks "gekraakt" dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ergens gaat het tegen mijn principes in om nu die hele zwik al te gaan luisteren. Ten eerste omdat ik het zielig vind dat er mensen zijn die de noodzaak hebben om te hacken, iets waar wat mij betreft wel een zwaardere straf op verzonnen mag gaan worden, en ten tweede omdat ik stiekem ergens niets wil spoilen voor mezelf.

Aan de andere kant heb ik toch geen console, en weet straks toch haast iedereen het terwijl ik m'n nieuwsgierigheid maar moet bedwingen, dus ja... ach. Ik weet niet. Misschien dat ik een heeeeeeeeel klein kijkje neem. Of niet.

simpsons-angel-devil.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste omdat ik het zielig vind dat er mensen zijn die de noodzaak hebben om te hacken

Dit hacken noemen. :7

Wat dan?

Aan dit topic te zien is 't gewoon "mp3 bestand openen". :puh: Staat goed op je CV als je jezelf dan al hacker kunt noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...