Jump to content

[SPOILER] Muziek/Radio GTA V gekraakt


Faenty.

Recommended Posts

Ten eerste omdat ik het zielig vind dat er mensen zijn die de noodzaak hebben om te hacken

Dit hacken noemen. :7

Wat dan?

Aan dit topic te zien is 't gewoon "mp3 bestand openen". :puh: Staat goed op je CV als je jezelf dan al hacker kunt noemen.

Oké, ik heb alleen de OP gelezen wat niet in de spoiler stond, dus daar baseerde ik op dat het spel gehacked is.

EDIT: Heb nu dat nieuwsbericht gelezen. Nou, in dat geval is mijn mening over hackers hier dus niet echt van toepassing. :puh:

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet heel spectaculair allemaal. West coast classics en nu hiphop doen me niet zo veel. Dat dance music station spreekt me al wel meteen aan; Modjo en Stardust, nice. :tu:

Edit @hieronder: excuseer!

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp wel dat ze die muziekbestanden eruit kunnen halen zonder te hacken als die er zomaar onbeveiligd in zitten. Maar over het feit dat men opeens het einde van de storyline weet en ook delen van wat er tussenin gebeurd, daar zet ik toch vraagtekens bij.

Dankjewel trouwens om alles in spoilers te zetten. Persoonlijk ga ik er geen enkele openen, tenzij misschien na de release om te zien wat er nu eigenlijk allemaal van waar is, dus ik apprecieer dit echt. Ik zie echter wel veel spoilers zonder uitleg erboven, misschien is dat handig voor mensen die doelgericht info willen vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp wel dat ze die muziekbestanden eruit kunnen halen zonder te hacken als die er zomaar onbeveiligd in zitten. Maar over het feit dat men opeens het einde van de storyline weet en ook delen van wat er tussenin gebeurd, daar zet ik toch vraagtekens bij.

Dankjewel trouwens om alles in spoilers te zetten. Persoonlijk ga ik er geen enkele openen, tenzij misschien na de release om te zien wat er nu eigenlijk allemaal van waar is, dus ik apprecieer dit echt. Ik zie echter wel veel spoilers zonder uitleg erboven, misschien is dat handig voor mensen die doelgericht info willen vinden?

In de radiobestanden zitten ook fragmenten van Weazel News. Ook de cutscènemuziek (en -gesprekken) zijn op dezelfde manier onbeveiligd.

Op die manier kun je toch aardig wat spoilers achterhalen, maar die wil ik ook nog niet weten natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...