Jump to content

Meer details i.v.m. GTA V Collector Edition & Special Edition + Screens


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Rockstar heeft zouist meer informatie gegeven i.v.m. met de SE en CE voor GTA V.

Bij deze edition zijn er een paar nieuwigheden zoals:

Caliber Pistool, Bullpup Shotgun en hamers;

Korting bij aankoop in winkels;

Online GTA figuren van vorige GTA-'s...

Bron:

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51257/more-details-and-screens-from-the-grand-theft-auto-v-special-and.html

Screens

actual_1377278282.jpg

actual_1377528282.jpg

actual_1377126114.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, ik vind het een beetje jammer dat Rockstar allerlei in-game extra's verschaft bij de SE en CE. Meer figuren voor GTA: Online of extra kleren, oké. Maar korting bij winkels en extra wapens? Sorry, dat vind ik wat jammer. Als er in-game extra's in zo'n editie zitten zouden dat in mijn opinie gewoon extra's zijn die 'voor de leuk' te gebruiken zijn, maar verder niet echt een functie hebben. Een deel van de extra's die je krijgt bij het aanschaffen van een SE of CE (extra wapens, korting bij winkels, ability boost) leveren dus daadwerkelijk een voordeel op bij het spelen van GTA V, waar je dus voor moet betalen. Dat valt me eerlijk gezegd wat tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die ingame extra's een beetje... overbodig. Daar heb ik de CE niet voor gekocht en het zou er van mij ook uit mogen. Waarom kunnen bijvoorbeeld die Hamers niet gewoon standaard in de game zitten? Ik vind dat toch een verkeerde beslissing. Het plezier zal natuurlijk hetzelfde blijven, maar ik vind de beslissing wat triest.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...