Jump to content
Joriz

Donderdag nieuwe #GTAV trailer online!


Rockstar Games heeft zojuist aangekondigd donderdag met een nieuwe Grand Theft Auto V trailer te komen. Na diverse eerdere trailers en gameplay video's is de trailer die donderdag online komt 'the official trailer'. De trailer komt donderdag 29 augustus om 17:00 online.

gallery_1_5_56266.jpg

Mocht je nog geen console hebben voor GTAV dan kan je, indien je dat nog niet hebt gedaan, meedoen met de 10-jaar GTAGames.nl-actie en daarmee een Playstation 3 winnen!

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik denk dat deze trailer wel degelijk langer gaat duren dan een minuut! Aangezien dit de official trailer wordt, gaan ze hier iedereen die ook maar een beetje aan het twijfelen is helemaal lekker maken om alsnog de game te kopen. Ik verwacht dan ook zeker nieuwe omgeving, gameplay en zulk soort dingen te zien. Een (of meer) TV-trailer(s) gaan ze ook nog wel uitbrengen, maar dat gaat R* naar mijn verwachting waarschijnlijk doen door reeds bestaande beelden samen te voegen tot iets anders episch.

Nu nog maar even afwachten, dan komen we er snel genoeg achter!

Bewerkt: door p-p

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3e post over dit. Ik denk dat de bovenste trailer te maken heeft dat ze die gaan laten zien op TV. Dus ik denk dat hij niet langer duur dan 1 minuut.

Ze korten het meestal in voor TV-spots, de verkorte versie zal dan inderdaad korten zijn dan 1 minuut.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...