Jump to content
Joriz

#GTAV de officiële trailer!


Na diverse eerdere trailers en gameplay video's is het nu eindelijk tijd voor 'de officiële trailer'. In deze te gekke actietrailer wordt de wereld en het verhaal van GTA5 nogmaals kort getoond en ons duidelijk gemaakt dat we eindelijk een nieuwe Grand Theft Auto kunnen gaan spelen! De muziek achter de trailer is van de relatief onbekende indieband The Chain Gang Of 1974 met het nummer Sleepwalking.

Mochten jullie de trailer mee willen helpen analyseren dan kan dat op ons GTA5 Forum! Daarbij kan je de volgende GTAV screencaps gebruiken.

Grand Theft Auto V ligt op 17 september in de winkel voor Playstation 3 en Xbox 360. Mocht je nog geen console hebben voor GTAV dan kan je, indien je dat nog niet hebt gedaan, meedoen met de 10-jaar GTAGames.nl-actie en daarmee een Playstation 3 winnen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

erg vette trailer

beetje meer van het verhaal

volgens mij beetje ruzie tussen trevor en michael

zag dat trevor een koffer van mcheal afpakte de ''score''

dat met die mini gun en dat teflon pak is van een echte heist

hier de link http://en.wikipedia.org/wiki/North_Hollywood_shootout

er is ook een film van gemaakt met michael madsen

hier http://www.imdb.com/title/tt0362389/

tenminste ik dacht daar meteen aan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yup, 2 tanks op de brug! Was me in eerste instantie niet opgevallen, maar gelukkig zien vele ogen meer dan twee. Verder leuke trailer, laat de actie van de heists wat meer zien. Op de tanks en 'het pak' na niet veel nieuws geloof ik, laat maar komen!

Bewerkt: door TheTruthSA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...