Jump to content

In welke stad zou jij wel willen wonen?


Phoenyxar

Welke stad?  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. Zeg het hier:

    • Liberty City (III)
      2
    • Vice City
      17
    • Los Santos (III)
      1
    • San Fierro
      3
    • Las Venturas
      4
    • Liberty City (IV)
      10
    • Los Santos (IV)
      21


Recommended Posts

We hebben er wel een handjevol, GTA-steden, maar in welke van die steden zou jij daadwerkelijk willen wonen? Of als je zou moeten kiezen, welke wordt het dan? Dit is niet hetzelfde als je favoriete GTA of favoriete map/stad. Want de kans is groot dat je een bepaalde map wel leuk vindt, maar je er nooit echt naartoe zou willen gaan.

Zelf ben ik een enorm fan van Liberty City, zowel de III- als IV-era variant. Ik hou van de duistere sfeer die de twee steden uitstralen en ik vind ze gewoon fantastisch. Maar als ik moet kiezen tussen alle steden die er zijn als "verblijfplaats" dan zou het San Fierro worden. Misschien wel de slechtst uitgewerkte stad in de hele geschiedenis van GTA (toegegeven door Rockstar dat ze snel er bij is geflanst) maar ze doet me wel als een soort fictief thuis aan. Hoe zit dat bij jullie?

[table=header]Stad|Voorbeeld

Liberty City (III)|800px-Liberty-City-Skyline.jpg

Vice City|800px-Vice-City.jpg

Los Santos (III)|750px-Lossantos.jpg

San Fierro|San-Fierro.jpg

Las Venturas|Las-Venturas-Old-Strip.jpg

Liberty City (IV)|800px-Liberty_City_skyline_GTAIV.jpg

Los Santos (IV)|800px-GTA_V_Los_Santos.jpg[/table]

Heb enkel de steden toegevoegd vanaf het III-era. Het lijkt mij moeilijk om een diepgaand beeld te krijgen van de TDV-locaties. Maar als je het daar niet mee eens bent: Laat het even weten via een reactie.

Voor Los Santos in het IV-era is het wat vroeg om te beslissen, maar misschien weten jullie het nu al?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • FcUtreg4Life

    4

  • Michael

    2

  • Ezra24rct3

    2

Moeilijke vraag! Liberty City is een geweldige plaats, maar ik zou toch echt willen wonen in Vice City. Vice City heeft een prachtige thema, is mooi uitgevoerd. En de sfeer daar ook in, er zijn veel toeristen en de eilandjes lijken mij geweldig. Vice City for me! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Los Santos in het IV-era

Damn, die stad heb ik gemist, zat die in een DLC ofzo?

Volgens WikiGTA behoort GTA V tot het IV-era. Al weet ik niet wanneer die theorie precies ontstaan is.

Ik zou zelf dan wel in San Fierro willen wonen, bij het Hashbury district natuurlijk. :D

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ben toevallig in ’n aantal geweest, dus de keuze is voor mij niet moeilijk maar zal jullie verbazen.

Liberty City – New York

vind ik best ’n leuke stad, altijd wat te doen, maar het leven daar is te gejaagd.

Vice City – Miami

de kustlijn is prachtig, maar achter die façade is het een ouwe griebusbende en dan zijn er nog al die orkanen

Los Santos – Los Angeles

bijna ’n land op zich, Hollywood is verre van glitter en glamour, Beverly Hills ed zijn zwaar nep, op Venice Beach zijn ze mij te gefixeerd op alles wat maar gezond is, en de rest vd stad is zo'n beetje in handen van gangs

San Fierro – San Francisco

nooit geweest, maar schijnt erg laid-back te zijn. zo is het er bijvoorbeeld toegestaan om naakt over straat te lopen, soft drugs gebruik wordt gedoogd en het is de gay-capitol of the world

Las Venturas – Las Vegas

ook nooit geweest. enige dat ik hiervan weet is dat het in de woestijn ligt en er overal, en dan bedoel ik ook echt overal slotmachines staan en er op alles gewed kan worden en zo zie ik het graag.

LAS VENTURAS is voor mij the place to be !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Los Santos in het IV-era

Damn, die stad heb ik gemist, zat die in een DLC ofzo?

Volgens WikiGTA behoort GTA V tot het IV-era. Al weet ik niet wanneer die theorie precies ontstaan is.

Ik zou zelf dan wel in San Fierro willen wonen, bij het Hashbury district natuurlijk. :D

GTA V behoort tot het IV era omdat beiden op dezelfde engine draaien. Deel III, VC en SA draaiden op 'n andere engine en worden daarom de III era genoemd
Link to comment
Delen op andere websites

Damn, die stad heb ik gemist, zat die in een DLC ofzo?

Tja, ik kan er niet veel aan doen dat GTA V in het IV-era valt Guard, maar zo is dat nu éénmaal.

De era's worden bepaald door de engine waarop de games draaien én door het feit of de werelden binnen eenzelfde tijdperk bestaan. Er is een breuk tussen VCS en IV omdat de verhaallijnen stopten met VCS en een nieuwe "wereld" werd gecreëerd met IV. GTA V zou binnen diezelfde wereld liggen, dus GTA V => IV-era!

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...