Jump to content

In welke stad zou jij wel willen wonen?


Phoenyxar

Welke stad?  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. Zeg het hier:

    • Liberty City (III)
      2
    • Vice City
      17
    • Los Santos (III)
      1
    • San Fierro
      3
    • Las Venturas
      4
    • Liberty City (IV)
      10
    • Los Santos (IV)
      21


Recommended Posts

Los Santos van het GTA IV-era. Simpelweg omdat deze stad groter zal zijn dan z'n voorgangers, meer diversiteit zal bevatten en veel meer mogelijkheden. Ik heb een beetje het gevoel dat in deze stad alles kan en de mogelijkheden eindeloos zijn. Ook bestaat de stad uit verschillende delen, zowel stadsdelen als platteland/woestijn. Ruimte en keuze genoeg om te wonen dus. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • FcUtreg4Life

    4

  • Michael

    2

  • Ezra24rct3

    2

Ik moet dan wel zeggen dat ik heel veel getwijfeld heb om mijn keuze, Vinewood is ook een prachtige plek in Los Santos, en in Vice City zou ik dan echt vlakbij de rand willen wonen met het strand. Maar dan ook de keuze in Liberty City (III Era) is een zeer moeilijke keuze, aangezien Liberty City een echt grote wereld is in GTA III. Ik zit te twijfelen :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm.. Ik woon denk ik liever op het platteland van GTA San Andreas ( of GTA V); Blaine County of Red County, het lijkt mij allemaal wel leuk. Zowiezo houd ik er altijd wel van als een game een countryside heeft. Lekker crossen over lege modderwegen. Misschien dat Catalina's hutje nog leeg staat? Maar als ik perse voor een stad moet kiezen... Dan maar Las Venturas. Mooie, ruime snelwegen. En een V-Rock hotel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zooooo ...... ieder zijn keuze natuurlijk, maar ik verbaas me toch echt over het feit dat er iemand is die de voorkeur geeft aan Liberty City III boven Liberty City IV. Die laatste stad is zoveel levendiger, zoveel meer te doen en zoveel groter dan die eerste. Ik kan echt geen reden verzinnen waarom ik liever in III zou willen wonen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Dat wordt zonder twijfel Liberty City uit de IV-era. Ik houd wel van die drukte en New York, waar LC op gebaseerd is, vind ik een van de mooiste steden ter wereld. Mijn tweede keus zou dan Los Santos zijn uit de V-tijd. Een grote stad, geweldige sfeer, mooi strand en de verder de natuur is altijd mooi meegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens aan, na 43 stemmen staat Los Santos dus duidelijk vanboven. Los Santos in GTA V dan, want mensen lijken Los Santos uit San Andreas met een passie te haten, ergens wel begrijpelijk. Maar de meeste mensen hebben gestemd voordat GTA V überhaupt uitkwam, zijn de meningen nog wel hetzelfde nu ze de stad hebben leren kennen? Ik zit in ieder geval goed in mijn heuvelachtig en gezellig San Fierro!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...