Jump to content
Joriz

Check de kaart van #GTAV in 3D!


Aan de hand door de vele screenshots en afbeeldingen van Grand Theft Auto V zijn door fans al vele plattegronden gemaakt van de wereld van Los Santos en Blaine County. Tot nu toe waren deze plattegronden alleen nog maar van bovenaf. Chris Bush is echter een stapje verder gegaan. Hij heeft zijn eerdere plattegrond gepakt en met behulp van 3D moddeling de heuvels en bergen aangegeven. Op deze manier krijgen we nog beter een indruk hoe de wereld er van GTA5 uit gaat zien. Of zijn 3D model in de buurt komt van de echte GTAV-wereld zullen we zien over een dikke twee weken. Want op 17 september komt GTAV eindelijk uit voor Playstation 3 en XBox 360.

gallery_1_5_38136.jpg

Los Santos en de achterliggende heuvels en bergen in 3D!

Bron 3D plattegrond: Sketchfab

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nu nog gebouwen en importeren naar een gamemaker en een auto toevoegen! Dan ist echt af! (En een download niet te vergeten!)

Over 14 dagen hoef dat niet meer :D Dan spelen we er echt op. :D

Maar ziet er nogal klein uit vindt ik, maar wel goed gemaakt :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben vooral benieuwd naar de échte map. Ik hoop dat hij verschilt van deze map want ik vind hem echt klein lijken, vooral het stukje Los Santos. :)

Wel knap gemaakt door Chris Bush! Zou er zelf de moed niet voor hebben om dááraan te beginnen :D zou leuk zijn mocht hij nog zulke dingen van zich laten zien in de toekomst!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...