Jump to content
Joriz

IGN heeft eerste Hands-On ervaring met #GTAV!


IGN heeft weer de luxepositie gehad om als één van de eerste Grand Theft Auto V te spelen. In een maar liefst vier pagina's tellende Hands-On over Grand Theft Auto vertellen ze wat hun ervaring met dit nieuwe spel is en wat ze allemaal is opgevallen.

In de video vertellen Alex Simmons en Daniel Krupa van IGN wat ze is opgevallen

De opvallende puntjes samengevat:

  • Grand Theft Auto V heeft nog meer detail dan de voorgaande games van Rockstar Games
  • Een van de eerste missies heet Repossession. In deze missie dienen Franklin en zijn maat Lamar voor Simeon Yatarian (een Armeense autodealer) een motor dienen terug te eisen die een klant nooit heeft betaald.
  • In de missie Three’s Company speel je als eerst met alle personages waar je een FIB getuigen uit een gebouw wordt ontvoerd. Dit is de bekende missie waarbij je hangend aan een heli al abseilend en jumpend het gebouw binnen gaat.
  • In de missie Derailed overvalt Michael met de hulp van Trevor een trein! Waar hij goudstaven jat.
  • In de missie Nervous Ron is Trevor weer op zijn best. Hij is boos op leden van The Lost MC die zijn woonwagen omver hebben gehaald en spullen hebben kapot gemaakt.
  • In de missie Vinewood Babylon dient Michael een pakketje uit een privéjet te krijgen. Echter vliegt het vliegtuig nog in de lucht. Kortom Micheal en Trevor dienen het vliegtuig omlaag te krijgen zodat het pakketje kan worden overgenomen.
  • Chop, de hond van Franklin, zal ook in gevechten zijn rol hebben en aanvallers afleiden en bijten.
  • Je hebt vaak de optie of je als Michael, Trevor of Franklin speelt. Hierin schijn je veel vrijheid te hebben (ook juist in de missies). Zodat je kan doen waar je zin in hebt of wat op dat moment het handigst is voor de missie.

Bron: IGN

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heel vet dat je nu ook aan de politie kan ontkomen door bijvoorbeeld een steegje in te duiken of ergens achter te schuilen en niet zozeer verplicht uit de gevarenzone moet ontsnappen op de radar.

Zou je ook in een (afval)container kunnen springen om de pololitie te ontkomen? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel vet dat je nu ook aan de politie kan ontkomen door bijvoorbeeld een steegje in te duiken of ergens achter te schuilen en niet zozeer verplicht uit de gevarenzone moet ontsnappen op de radar.

Gebruik maken van steegjes vergrootte de kans op ontsnapping toch ook in IV, aangezien de politie hier minder snel gebruik van maakt? Of vergis ik me nu? Ik bedoel niet echt schuilen in de steegjes zelf, maar ze gebruiken om de politie af te schudden.

Hierboven: hetzelfde hiero, in eerste instantie vertrouwde ik Joriz wel, en heb ik de punten snel doorgenomen, maar dat had ik toch liever niet gedaan. De paar missies die verteld worden (of die ik toch gelezen heb) maken er geen ramp van, maar ik had ze toch liever niet gezien.

Bewerkt: door 3L1077

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Alleen maar gepraat wil nu wel eens gameplay beelden zien

Er is een gameplay trailer verschenen, daar zullen we het er de komende twee weken mee moeten doen. Erg, hè? :)

Ik heb nu geen tijd om de hele preview door te lezen, maar scannend door de kernpunten die onderaan de openingspost staan, moet ik zeggen dat ik tevreden kan zijn. Alle missies die daar staan beschreven zien er gaaf uit, en dat is nog maar een begin! :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...